29 Юни 2017

Вие сте тук

Технологии и IT



Хакери откраднаха данни за кредитни карти от 1174 хотела

Прегледи: Снимки:

Хотелската верига Inter Continental Hotels Group (IHG), която притежава Holiday Inn и Crowne Plaza, съобщи за огромна кражба на данни от кредитните карти на клиети.




Банковите карти - удобство и риск

Прегледи: Снимки:


 

Мобилна експанзия на туристическия пазар

Прегледи: Снимки:

Представете си времето, когато, за да планира пътуването си, човек ще използва повече мобилните си устройства, отколкото компютъра на бюрото, а уебсайтовете на онлайн агенциите и хотелите ще си приличат все повече заради използването на общ шаблонен интерфейс. Представете си, че това няма да се случи някъде в далечното бъдеще, а вече се случва тук и сега.




Анализатори: рецепцията в хотела остава в миналото

Прегледи: Снимки:




Хотел с летящи стаи проектираха в Канада

Прегледи: Снимки:




Български хотели и магазини станаха интересни за хакерите

Прегледи: Снимки:




Мултисензорен хотел отваря врати в Ню Йорк

Прегледи: Снимки:

 




Хотелите ще впечатляват гостите си с иновации

Прегледи: Снимки:




Внедряването на нови технологии е въпрос на оцеляване на хотела

Прегледи: Снимки:

Според последни проучвания хотелите инвестират в информационни технологии само  4,9% от печалбата.  При това хотелите от средна ценова категория инвестират за усъвършенстване на IT-оборудването си по-големи суми, отколкото хотелите от луксозния сегмент и бюджетните хотели (съответно 6,6 % и 3,5 %).

 

Днес информационните технологии изпълняват важна мисия при обслужването на гостите.  В миналото повечето нововъведения в хотела не бяха видими за клиентите. Днес гостите се докосват пряко до новите технологии. Без IT-процесите е трудно да си представим работата на хотелите, тъй като те значително облекчават работата на персонала и правят положително впечатление на гостите.

 

Връзката между  индустрията на гостоприемството и технологиите е балансиращ акт: чрез технологиите хотелите могат да добавят стойност, удобство и персонализация на престоя на гостите си, но твърде много технологии могат да подкопаят човешкия допир, който толкова много туристи ценят.

 

Хотелите винаги са търсили начини за увеличаване на удовлетвореността на клиентите чрез предоставяне на добавена стойност, удобство и комфорт. Прилагането на нови технологии може да спомогне за постигането на тази цел, но хотелиерите трябва да бъдат внимателни, когато инвестират в технологии.

 

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts


Страници

Събитията от А до Я - трето издание

Абонирайте се сега!

Вземете пълен достъп и ще можете да прочетете всички професионални съвети за своя хотел и заведение.Абонирай се!

Реклама

Facebook