29 Юни 2017

Вие сте тук

MICE



"Хотел MICE академия" ще подготвя организатори на събития в хотела

Прегледи: Снимки:




Храната - в центъра на събитията

Прегледи: Снимки:

Културата на храненето винаги е била израз на културната идентичност. През последните години обаче изкуството на гастрономията се промени толкова много, че промени и отношението към храната: от какви продукти е приготвена, какъв е произходът им, доколко са полезни за здравето и не на последно място – кой е приготвил храната. Топ-готвачите излязоха на авансцената и вече не се крият в кухнята. Днес шефове-знаменитости пишат книги, участват в телевизионни шоута, дават интервюта, стават част от рекламните кампании на производители на най-различни продукти. Затова не е учудващо, че се превръщат и в основна атракция на едно събитие. Те демонстрират уменията и изкуството си, привличайки вниманието на участниците в събитието.

 

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

 




Първи ивент за 2016 г. в Албена

Прегледи: Снимки:




Дворецът Шьонбрун предлага на туристите кралска нощувка

Прегледи: Снимки:


 

Нови изисквания към организаторите на събития

Прегледи: Снимки:

Организаторите и участниците на делови  мероприятия се стремят да управляват самостоятелно  техническите възможности на  конферентните зали в хотела. Тази тенденция кара хотелиерите да преразгледат дизайна и оборудването на конферентните си блокове, съобщи www.hotelnewsnow.com, позовавайки се на последни проучвания на тази тема.

 




Глоби от 10 хил лв заплашват хотели, които организират събития

Прегледи: Снимки:

От 10 хил. лв глоба грозят хотелиери, които предлагат на крайни клиенти пакетни услуги., без да използват посредничеството на туроператори. Това следва от тълкуване на  разпоредбите на Закона за туризма, направено от Министерството на финансите.  

 




Дизайнът на събитията – извън шаблона

Прегледи: Снимки:

 

Основни грешки на организаторите на ивенти

 

 




Събитията - все по-нетрадиционни и устойчиви

Прегледи: Снимки:

За пръв път от 5-6 години насам тенденциите в  събитийната индустрия са благоприятни. Това каза днес Роб Дейвидсън, преподавател по Ивент мениджмънт в Университета в Гринуич, Лондон, и анализатор в екипа на EIBTM.  Той бе един от лекторите в конференция ЕVENTEX-2014, единственото събитие у нас, посветено на събитийния бизнес.

 




Поколението Y и събитийната индустрия

Прегледи: Снимки:

Демографските тенденции променят събитийната индустрия. В това е убеден Роб Дейвидсън, професор в Университета в Гринуич, Лондон и експерт в областта на събитийния мениджмънт. Днес той участва в конференция ЕVENTEX-2014 в София, на която открои основните особености на „поколението У“ и изискванията им към организаторите на събития. Как да ги привлечем, как да ги впечатлим и как да ги накараме да запомнят събитието и да разказват за него - тези въпроси бяха във фокуса на неговата презентация.

 

Какво  изисква от събитията Поколение У? Отговорът на този въпрос ще ви помогне да организирате успешни и запомнящисе събития, защото това са хората, които променят лицето не само на събитийната индустрия, но и на всички други. Защото те са потребителите на бъдещето,  а броят им все повече нараства. Това е причината всяка индустрия да иска „да им влезе под кожата“ и да се опитва да разбере какво иска, за да може повече да й продава.

 

С какво се различава мисленето им от мисленето на останалите хора и какво очакват те от MICE? Моментът според Роб Дейвидсън е много интересен, защото четири поколения работят рамо до рамо.

 

Четирите поколения

Традиционалисти –родени  между 1925 и 1942.  Повечето от тях вече са пенсионери, но има и такива, които работят  - както защото правителствата повишават все повече пенсионната възраст, така и защото просто професията е част от техния живот.

Baby boomers – родени между 1943 и 1960. Вече започват да се пенсионират, но все още са много активни.

Генерация Х– родени между 1961 и 1976. От демографска гледна точка броят на тези хора не е много голям поради по-ниската раждаемонт в този период, но това са хора, които още дълго  ще са  в активна възраст.

Генерация Y  - родени между 1975 и 1995, това е поколението,  което променя света. Амбициозно, с високи изисквания, които трябва да бъдат изпълнени веднага.

 

Според прогнози на ООН през 2025 г. 75% от работната сила  ще е от поколение У. Светът ще се определя от неговите вкусове, неговите интереси и изисквания.  Техните ценности лека полека изместват ценностите, отношението и стила на живот на предишните поколения.

 

Какви са особеностите им?

  • Търсят баланс между работа и свободно време, за разлика от родителите си, които работеха твърде много.
  • Премахват границата между работата и социализирането. Значително повече са склонни да споделят  с другите, използват Фейсбук през работно време.
  • Глобални жители, по-мобилно поколение, не е толкова лоялно към своята страна и е готово да я напусне заради собствената си кариера, образование или други причини.
  • Значително повече са загрижени за природната среда, защото осъзнават, че трябва да пазим света, в който живеем. Социалната им ангажираност също е по-висока.
  • Склонни са да учат през целия си живот, поставяйки си все нови и нови цели и предизвикателства. Разбират стойността на обучението и образованието.
  • Електронните устройства са втора тяхна природа и не могат да си представят живота без тях.
  • Интернет за тях е двупосочен инструмент за комуникация. От едне страна, те получават в мрежата необходимата им информация, а от друга -  споделят в нея своите познания.
  • Извършват едновременно няколко неща, без да се затрудняват. Това обаче има и свои недостатъци – не могат задълго да се концентрират върху едно нещо. Имат нужда да чуят чуждо мнение и да получат оценка на онова, което вършат.

 

Как да комуникираме с поколение Y, за да достигнат идеите ни до тях и да станат участници в ивентите, които организираме?

 

Пълният текст на статията е достъпен само за абонати на THExperts

 


Страници

Събитията от А до Я - трето издание

Абонирайте се сега!

Вземете пълен достъп и ще можете да прочетете всички професионални съвети за своя хотел и заведение.Абонирай се!

Реклама

Facebook