21 Юли 2017

Вие сте тук

Маркетинг и продажби

Снимки:
(1)
Платформата за наемане на жилища между частни лица Еърбиенби (Airbnb), критикувана от туристическия сектор за "нелоялна конкуренция" и често наричана най-големия хотелиер в света, предлага да въведе лимит до 120 нощувки годишно в Париж. Това обявr в интервю за днешния брой на в. "Паризиен" директорът на френското й...
Снимки:
(1)
Световните хотелски брандове планират рекламните си кампании година напред и отдавна оповестиха, че през 2017 г. акцентът им ще е върху цифровата интернет реклама. Крачката към дигитална реклама се обуславя с това, че хората прекарват все повече време в интернет.  Последните проучвания показват, че хората...
Снимки:
(1)
 Страхът от ислямистки атаки е държал чуждестранните туристи настрана от Париж и Ривиерата миналата година, което е струвало на френските хотелиери около 650 милиона евро (675 милиона долара) пропуснати приходи. Това съобщи днес за Ройтерс директорът на компанията за проучвания в сектора Ем Ка Же (MKG) Жорж...
Снимки:
(1)
Вече много пъти е писано, че хотелиерите откриха ново маркетингово оръжие – съдържанието, написано от потребителите може да привлича нови гости.  Причината за големия успех на Инстаграм според мнозина експерти се свързва до голяма степен с банализирането на Фейсбук и Туитър – те бяха толкова преекспонирани и...
Снимки:
(1)
Борбата за директни резервация е истинска война, която водят собствениците на хотели, компании за мениджмънт, шефове на хотелски вериги и много консултантски компании в областта на маркетинга. Като в една истинска война цената и ползите трябва да бъдат оценени, най-вече от онези, които ще платят за тях – собствениците...
Снимки:
(1)
Продажбите в хотела зависят от много фактори и този, върху който вие имате най-малко влияние, е емоционалният фактор.  От това дали ще успеете да натиснете правилния клавиш/бутон, зависи дали ще успеете да накарате посетителя на интернет страницата на хотела да се превърне в негов гост. След като веднъж е...
Снимки:
(1)
Дъг Кенеди Всички ние плащаме твърде много комисионни. Всички осъзнаваме, че сметките за комисионни нарастват с всеки месец. И трябва да се запитаме дали сме направили всичко, за да го избегнем?  Ето няколко препоръки, които ще ви помогнат да подобрите стратегията си за директни резервации и да увеличите...
Снимки:
(1)
Специално за THExperts Дъг Кенеди* След като няколко години подред показателят  RevPAR значително се повишаваше, повечето хотели днес се сблъскват със забавяне на ръста.  Разбира се, всеки пазар е различен, но причината за това най-често е сходна – невъзможност да се вдигат цените поради преситения пзар с...
Снимки:
(1)
 В сферата на онлайн резервациите независимите хотели трябва да се борятс гигантите в хотелиерския бизнес, които често се оказват победители в надпреварата. Според последния доклад за независимите хотели в САЩ и Европа на компанията Phocuswright, подготвен в сътрудничество с h2c, подобни обекти се «конкурират в...
Снимки:
(1)
Поколението „Милениум“ продължава да е най-обсъжданото, а думата „милениал“ е сред най-популярните термини в медиите. По данни на американската статистика от 2015 г. милениумите са най-големият сегмент от работната сила и представлява 35% от всички заети в САЩ. Представителите му имат много особености:...
Снимки:
(1)
В сферата на онлайн резервациите независимите хотели трябва да се борят с гигантите в хотелския бизнес, които често се оказват победители в надпреварата. Според последния отчет, озаглавен «Independent Lodging in the US and Europe: Navigating the Online Battlefield» и изготвен от PhocusWright и h2c, подобни обекти се «...
Снимки:
(1)
Онлайн резервациите в хотели са услуга, с която гостите вече са свикнали и която е търсена от клиентите. Какво по-хубаво от това да можеш да се възползваш от промоция, която ти дава възможност да платиш значително по-малко? Пазарът обаче значително се променя с навлизането на сайтовете за колективно пазаруване и...
Снимки:
(1)
Единство на противоположностите, поляризиране на вкусовете, съчетаване на несъчетаемото – така с две думи можем да обобщим какви са очакваните тенденции в областта на хотелиерството през 2016 г. Разкош и екологична простота, високи технологии и медитиране, луксозни ресторанти и преобразяване на клубове в хотели –...
Снимки:
(1)
С 8,2% са нараснали на приходите от нощувки през август 2015 г. в сравнение със същия месец на миналата година, съобщи Националният статистически институт. Общата сума на приходите е 259.4 млн. лв. , като увеличаването на приходи от чужденци е 8,7% , а от българи – 6,4%. Над 3000 места за настаняване с повече от...
Снимки:
(1)
Докато туристическата индустрия в световен мащаб превъзнася  онлайн резервациите и прозрачността на цифровата среда, нов доклад  показва, че близо 15 милиона хотелски резервации, направени онлайн, са извършени чрез измама или подвеждане на клиентите от нелоялни сайтове. Когато става дума за резервиране на...

Страници

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed