21 Ноем. 2017

Вие сте тук

Маркетинг и продажби

Снимки:
(2)
Балнео- и СПА курортът Велинград има потенциала да привлича туристи от Китай и Далечния Изток. В това е убеден изпълнителният директор на хотели СИРОНА Кристиян Христов. Велинград е сред водещите в номинациите за годишните награди за Балканска туристическа индустрия, организирани за трета поредна година от ВИП...
Снимки:
(1)
„След забележителната за Orbis 2016 година, групата продължава да жъне успехи в резултат на своя устойчив план и благоприятната икономическа ситуация в региона“. Това съобщи Жил Клавие, президент и главен изпълнителен директор на Orbis S.A.  Финансово представянеФинансовото представяне на групата през първата...
Снимки:
(1)
Платформата за наемане на жилища между частни лица Еърбиенби (Airbnb), критикувана от туристическия сектор за "нелоялна конкуренция" и често наричана най-големия хотелиер в света, предлага да въведе лимит до 120 нощувки годишно в Париж. Това обявr в интервю за днешния брой на в. "Паризиен" директорът на френското й...
Снимки:
(1)
Световните хотелски брандове планират рекламните си кампании година напред и отдавна оповестиха, че през 2017 г. акцентът им ще е върху цифровата интернет реклама. Крачката към дигитална реклама се обуславя с това, че хората прекарват все повече време в интернет.  Последните проучвания показват, че хората...
Снимки:
(1)
 Страхът от ислямистки атаки е държал чуждестранните туристи настрана от Париж и Ривиерата миналата година, което е струвало на френските хотелиери около 650 милиона евро (675 милиона долара) пропуснати приходи. Това съобщи днес за Ройтерс директорът на компанията за проучвания в сектора Ем Ка Же (MKG) Жорж...
Снимки:
(1)
Вече много пъти е писано, че хотелиерите откриха ново маркетингово оръжие – съдържанието, написано от потребителите може да привлича нови гости.  Причината за големия успех на Инстаграм според мнозина експерти се свързва до голяма степен с банализирането на Фейсбук и Туитър – те бяха толкова преекспонирани и...
Снимки:
(1)
Борбата за директни резервация е истинска война, която водят собствениците на хотели, компании за мениджмънт, шефове на хотелски вериги и много консултантски компании в областта на маркетинга. Като в една истинска война цената и ползите трябва да бъдат оценени, най-вече от онези, които ще платят за тях – собствениците...
Снимки:
(1)
Продажбите в хотела зависят от много фактори и този, върху който вие имате най-малко влияние, е емоционалният фактор.  От това дали ще успеете да натиснете правилния клавиш/бутон, зависи дали ще успеете да накарате посетителя на интернет страницата на хотела да се превърне в негов гост. След като веднъж е...
Снимки:
(1)
Дъг Кенеди Всички ние плащаме твърде много комисионни. Всички осъзнаваме, че сметките за комисионни нарастват с всеки месец. И трябва да се запитаме дали сме направили всичко, за да го избегнем?  Ето няколко препоръки, които ще ви помогнат да подобрите стратегията си за директни резервации и да увеличите...
Снимки:
(1)
Специално за THExperts Дъг Кенеди* След като няколко години подред показателят  RevPAR значително се повишаваше, повечето хотели днес се сблъскват със забавяне на ръста.  Разбира се, всеки пазар е различен, но причината за това най-често е сходна – невъзможност да се вдигат цените поради преситения пзар с...
Снимки:
(1)
 В сферата на онлайн резервациите независимите хотели трябва да се борятс гигантите в хотелиерския бизнес, които често се оказват победители в надпреварата. Според последния доклад за независимите хотели в САЩ и Европа на компанията Phocuswright, подготвен в сътрудничество с h2c, подобни обекти се «конкурират в...
Снимки:
(1)
Поколението „Милениум“ продължава да е най-обсъжданото, а думата „милениал“ е сред най-популярните термини в медиите. По данни на американската статистика от 2015 г. милениумите са най-големият сегмент от работната сила и представлява 35% от всички заети в САЩ. Представителите му имат много особености:...
Снимки:
(1)
В сферата на онлайн резервациите независимите хотели трябва да се борят с гигантите в хотелския бизнес, които често се оказват победители в надпреварата. Според последния отчет, озаглавен «Independent Lodging in the US and Europe: Navigating the Online Battlefield» и изготвен от PhocusWright и h2c, подобни обекти се «...
Снимки:
(1)
Онлайн резервациите в хотели са услуга, с която гостите вече са свикнали и която е търсена от клиентите. Какво по-хубаво от това да можеш да се възползваш от промоция, която ти дава възможност да платиш значително по-малко? Пазарът обаче значително се променя с навлизането на сайтовете за колективно пазаруване и...
Снимки:
(1)
Единство на противоположностите, поляризиране на вкусовете, съчетаване на несъчетаемото – така с две думи можем да обобщим какви са очакваните тенденции в областта на хотелиерството през 2016 г. Разкош и екологична простота, високи технологии и медитиране, луксозни ресторанти и преобразяване на клубове в хотели –...

Страници

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed