26 Септ. 2017

Вие сте тук

Внедряването на нови технологии е въпрос на оцеляване на хотела

The full content of this page is available to premium users only.

Според последни проучвания хотелите инвестират в информационни технологии само  4,9% от печалбата.  При това хотелите от средна ценова категория инвестират за усъвършенстване на IT-оборудването си по-големи суми, отколкото хотелите от луксозния сегмент и бюджетните хотели (съответно 6,6 % и 3,5 %).

 

Днес информационните технологии изпълняват важна мисия при обслужването на гостите.  В миналото повечето нововъведения в хотела не бяха видими за клиентите. Днес гостите се докосват пряко до новите технологии. Без IT-процесите е трудно да си представим работата на хотелите, тъй като те значително облекчават работата на персонала и правят положително впечатление на гостите.

 

Връзката между  индустрията на гостоприемството и технологиите е балансиращ акт: чрез технологиите хотелите могат да добавят стойност, удобство и персонализация на престоя на гостите си, но твърде много технологии могат да подкопаят човешкия допир, който толкова много туристи ценят.

 

Хотелите винаги са търсили начини за увеличаване на удовлетвореността на клиентите чрез предоставяне на добавена стойност, удобство и комфорт. Прилагането на нови технологии може да спомогне за постигането на тази цел, но хотелиерите трябва да бъдат внимателни, когато инвестират в технологии.

 

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

Категории: 
ХотелиТехнологии и IT

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed