26 Юни 2017

Вие сте тук

Внедряването на нови технологии е въпрос на оцеляване на хотела



Според последни проучвания хотелите инвестират в информационни технологии само  4,9% от печалбата.  При това хотелите от средна ценова категория инвестират за усъвършенстване на IT-оборудването си по-големи суми, отколкото хотелите от луксозния сегмент и бюджетните хотели (съответно 6,6 % и 3,5 %).

 

Днес информационните технологии изпълняват важна мисия при обслужването на гостите.  В миналото повечето нововъведения в хотела не бяха видими за клиентите. Днес гостите се докосват пряко до новите технологии. Без IT-процесите е трудно да си представим работата на хотелите, тъй като те значително облекчават работата на персонала и правят положително впечатление на гостите.

 

Връзката между  индустрията на гостоприемството и технологиите е балансиращ акт: чрез технологиите хотелите могат да добавят стойност, удобство и персонализация на престоя на гостите си, но твърде много технологии могат да подкопаят човешкия допир, който толкова много туристи ценят.

 

Хотелите винаги са търсили начини за увеличаване на удовлетвореността на клиентите чрез предоставяне на добавена стойност, удобство и комфорт. Прилагането на нови технологии може да спомогне за постигането на тази цел, но хотелиерите трябва да бъдат внимателни, когато инвестират в технологии.

 

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

Category: 
ХотелиТехнологии и IT

Събитията от А до Я - трето издание

Абонирайте се сега!

Вземете пълен достъп и ще можете да прочетете всички професионални съвети за своя хотел и заведение.Абонирай се!

Реклама

Facebook