29 Юни 2017

Вие сте тук

Мениджмънт



Airbnb и модерните тенденции в хотелиерството

Прегледи: Снимки:




4 съвета за повишаване на собствената ефективност през 2016 г.

Прегледи: Снимки:

Колкото и важни решения да сте взели в навечерието на Новата година, колкото и да сте изпълнени с ентусиазъм да ги въплътите през годината, колкото и да сте мотивирани през първите няколко седмици, е трудно да се поддържат дългосрочни ангажименти без подходящи инструменти. Простите  техноогии и добрите практики могат да ни помогнат да поддържаме производителността в ежедневието си и да остане на прав път. Следващите четири технологично ориентирани съвета на Брад Хардинг, публикувани наскоро в изданието Hotel Online ще ви помогнат да спестите пари и да се увеличи производителността през 2016.

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts




Как да превърнем госта в постоянен клиент

Прегледи: Снимки:

Многобройни проучвания разкриват какви са психологичните особености на туристите, свързани с очакванията от пътуването и неговата реализация. Особено внимание се отделя на въпроса как хотелиерите могат да използват получените резултати, за да превърнат гостите си в постоянни клиенти.

 

Емоционално състояние в началото на пътуването

 

Както показват проучванията, състоянието на туриста на етапа планиране и подготовка за пътуването или почивката се характеризира като емоционален подем. Той остава на високо равнище и в началото на пътуването – по време на полета и настаняването в хотела, след което започва постепенно да спада. За сметка на това равнището на емоционално удовлетворение нараства на всеки етап на пътуването. Към края на пътешествието емоционалното удовлетворение достига своя връх и едва след връщането у дома започва да спада.

 

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts




Катарино Хотел и СПА с нов мениджмънт от зимния сезон 2014-2015

Прегледи: Снимки:

Катарино Хотел и СПА с нов мениджмънт от зимния сезон 2014-2015, научи THExperts. Екипът на най-голямата международна хотелска верига с присъствие в България, Melia Hotels International, вече пое управлението на Катарино Хотел и СПА.

 




Свободни книги за плажа или край басейна с новата буккросинг зона в Kaliakria Resort

Прегледи: Снимки:

Над 800 000 читатели обменят “свободни книги” по целия свят в рамките на буккросинг движението

 




Минибарът на хотела умира, да живее близкият минимаркет

Прегледи: Снимки:

Тази година той празнува едва 40-та си годишнина, а мнозина очакват неговата кончина. Едни предричат скорошната му смърт, други се надпреварват да го реанимират, но дали пациентът ще оживее, ще зависи от много обстоятелства.




Предстои кръгла маса за управление на ваканционни обекти

Прегледи: Снимки:

                                 




REVPAR срещу GOPPAR

Прегледи: Снимки:

Как измервате представянето на вашия хотел?  Според неговата заетост, ще отговорят повечето, а други ще добавят и показателя ADR (average daily rate).  Те са традиционното мерило, използвано от десетилетия, което дава индикация на хотелиерите как вървят нещата в хотела. По-късно към тях се добави още едно – REVPAR (revenue per available room) или приход от налична стая и постепенно акцентът се измести към него. През последните години обаче започна да се налага GOPPAR (gross operating profit per available room), което според мнозина хотелиери се превърна в ключово понятие, просто защото показва как всяка отделна резервация влияе върху общите приходи.

 

Първите дискусии на тази тема датират някъде от 2003 г., когато експертите подеха спора кой от показателите REVPAR  или GOPPAR, е по-полезен на хотелиерите.  Десетилетие по-късно  все още няма еднозначен отговор на този въпрос и хотелиери и консултанти продължават да го обсъждат и да споделят мнения. В днешно време една онлайн дискусия дава добра представа за нагласите на консултанти и хотелиери.

 

Според Саед Аршад Хан, консултант по  управление на приходите, онлайн маркетинг и бизнес развитие, някога хотелиерите бяха научени да измерват  всичко чрез внимателно наблюдение и преглед на заетостта и средната дневна цена. Когато управлението на приходите се превръща във феномен,  REVPAR като основен   ключов индикатор за изпълнение. По думите муобаче  един ден REVPAR ще изглежда далечен спомен, тъй като все повече компании и собственици използват GOPPAR ( брутна оперативна печалба от налична стая).

 

Цялата статия е достъпна за абонати на THExperts




Татяна Димитрова: Имаме свободата да прилагаме правилата творчески

Прегледи: Снимки:

Какви са предизвикателствата пред отдел „Хотелско домакинство“ в хотела, предимство или пречка са правилата и стандартите в една голяма компания, какво е мястото на зелените технологии и устойчивото развитие в хотела?




Кемпински хотел Зографски със Seven Star Global Luxury Award 2013

Прегледи: Снимки:

Големите усилия се увенчават с големи постижения. Кемпински хотел Зографски София бе удостоен с наградата Seven Star Global Luxury Award 2013, която се присъжда за изключителни резултати в сферата на гостоприемството, съобщиха от хотела.

 


Страници

Събитията от А до Я - трето издание

Абонирайте се сега!

Вземете пълен достъп и ще можете да прочетете всички професионални съвети за своя хотел и заведение.Абонирай се!

Реклама

Facebook