22 Ноем. 2017

Вие сте тук

Обучете персонала си да комуникира

The full content of this page is available to premium users only.

Дъг Кенеди

 

Няма съмнение, че невербалните сигнали като контакт очи в очи, език на тялото и изпаз на лицето често говорят повече, отколкото думите в човешкото общуване. Все пак, и думите имат своето неоспоримо значение в комуникациите, затова е важно какви точно думи се подбират в разговор с гостите, потенциалните клиенти, както и когато колеги от различни отдели подготвят резервация, събитие и пр.  Думите трябва да подпомагат целия процес на гостоприемство, а не да го спъват. 

 

По време на различните си бизнес и частни пътувания през последните години съм забелязал, че външният вид и униформите на персонала са по-хубави от всякога, както и че разполагат с модерни технологии, които могат да накарат да работят в полза на гостите. Но дори когато ме посрещат с топла усмивка и контакт с очите, думите, които след това чувам, са значително по-непрофесионални и развалят първоначалното впечатление.

 

Ако се стремите да изведете своя екип на по-високо равнище и да го накарате да постигне върховете на отличното гостоприемство, вижте няколко примера от думи и фрази, които ще ви помогнат да създадете атмосфера. 

 

 

За да прочетете пълния текст на статията, трябва да сте абонати на THExperts

 

Категории: 
ХотелиПерсонал и кариера

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed