02 Май 2024

Вие сте тук

McDonald's се фокусира върху качеството

10.04.2012

Притисната от конкуренцията, корпорацията McDonald's се фокусира върху качеството на храната. След като вериги като Five Guys Burgers and Fries и Smashburger се опитват да привличат клиенти с по-добри бургери, McDonald's също заложи на качеството на храната си. Във времената на социалните мрежи и изключително добре информираните потребители голямата хранителна верига е принудена да разкрие произхода на говеждото месо, картофите и останалите продукти, които използва.


Представителите на веригата проведоха традиционна среща с производителите на картофи McCain, ConAgra Foods Lamb Weston и J.R. Simplot, предаде агенция "Блумбърг". След дегустация на пържени картофки за победител е избрана компанията ConAgra Foods Lamb Weston, която за втори път печели с образеца си от производството си в Айдахо, САЩ.


Акцентът върху пържените картофи не е случаен, посочва Блумбърг и припомня, че McDonald's продава над 4 млн. кг на ден в ресторантите си по целия свят.

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed