Хилтън (Hilton) пуска нова марка хотели, насочени към пътешественици с ограничен бюджет, който може да им осигури нощувка между 90 и 100 долара, информира Асошиейтед прес.
Новият бранд Тру (Tru) цели да се конкурира с вериги от икономичен и среден клас като Комфорт ин (Comfort Inn), Феърфил ин (Fairfield Inn) и Ла Куинта (La Quinta).
Компанията Хилтън уърлдуайд (Hilton Worldwide), която разполага с над 4500 хотела по света, вече има марки за "ограничени услуги" - Хилтън гардън ин (Hilton Garden Inn), Хемпън ин (Hampton Inn), Хоумуд суитс (Homewood Suites) и Хоум ту суитс (Home2 Suites). Главният изпълнителен директор на Хилтън Крис Насета отбеляза, че 40% от търсенето на хотелски стаи е в този ценови сегмент, най-големия на всеки пазар.
Новите хотели ще бъдат с различно местоположение - в града, в предградие и до летища. Сред дестинациите са Атланта, Далас, Хюстън, Чикаго, Денвър, Портланд, Орегън, Шарлот, Северна Каролина, Сан Антонио, Тексас и Нешвил, Тенеси.
Стандартният хотел ще има 98 стаи и ще е разположен върху 1,5 акра земя. Изграждането ще струва 84 000 долара на стая. За сравнение, при Хемптън ин обикновени стаите са 130, площта - 2 акра, а разходите - 110 000 на стая.
И самите стаи ще се отличават. Не очаквайте голям гардероб. Вместо това ще има празно място със закачалки на стената. Традиционното бюро пък ще бъде заменено със стол, включващ място за малък лаптоп или таблет. Леглото няма да има рамка, а върху парното и тялото на климатика ще има пейка, спестяваща пространство.