02 Май 2024

Вие сте тук

"CASHTERMINAL" - възможност за нестандартна реклама

04.11.2010


Представяне

  По време на криза хотелският бизнес, както и     почти всеки друг, се сблъсква с намаляване на продажбите. В тази ситуация е важно не само да се запазят старите клиенти, но и да се намерят нови. За да ви откроят клиентите сред конкурентите, трябва да се дистанцирате от тях, например като предложите на гостите си информация за хотела по нестандартен начин.

 Една добра и не особено скъпа възможност е рекламата в "CASHTERMINAL" – терминали, които засега са монтирани само в София, но много скоро ще могат да бъдат намерени в цялата страна.

 Какво представлява "CASHTERMINAL"?   Това е автомат  за самооблужване, чрез който хората могат да платят сметките си към различни доставчици на услуги, без да се редят на опашки при всеки от тях. Допълнително предимство е, че работят 24 часа в денонощие 365 дни в годината без почивни дни и "задължителна почивка".

  Новата за България технология се предлага отскоро  от дружеството Интеркапитал груп, чиято собственост е марката "CASHTERMINAL". Идеята е да се наложи  на българския пазар иновационната технология, която улеснява живота на хората.

  Цялата система на компанията е напълно автоматизирана, като всеки от автоматите за приемане на плащания е свързан със сървъра на компанията, който от своя страна има връзка с обслужващите сървъри на всеки от доставчиците. Използването на автоматите е изключително лесно и удобно, като дори дете може да се справи с плащането на сметки чрез такъв автомат. Процедурата за ползване е следната: всеки желаещ да ползва гореспоменатата услуга първо трябва да се запознае и да се съгласи с общите условия за ползване на терминала. След избор на услуга и въвеждане на абонатния си номер и единен граждански номер, всеки клиент ще може да види дължимата от него сума изписана на дисплея на терминала. Посредством банкното-приемник вграден във терминала всеки човек може да заплати дължимата от него сума поставяйки банкнотите в автомата за приемане на плащания.

Подобни системи вече успешно съществуват в други страни, като например Русия, САЩ и Китай, но в България, както и на територията на Европейския съюз, такава система е иновация и няма друг аналог.

Какво общо има всичко това с хотелиерите?

Много просто. Терминалите имат дисплей, на който може да се прожектира видеоклипче с реклама на хотела, така че всеки, който го ползва, да може да го види.

Установено е, че видеоклиповете са един от най-ефективните методи за реклама. Вероятността да бъде видян на "CASHTERMINAL" е много по-голяма, отколкото ако го качите на собствения си уебсайт. А дублирането и на сайта, и на терминала я увеличава още повече, пояснява Таня Милушева, представител на Интеркапитал груп.  За разлика от скъпите рекламни кампании, рекламата чрез "CASHTERMINAL" е значително по-евтина, като заедно с това е и по-атрактивна.


Повече информация можете да намерите на сайта www.cashterminal.eu

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed