05 Май 2024

Вие сте тук

„Кемпински” с награда за най-добра марка на 2011

15.02.2011

Луксозната хотелска група печели престижната награда Best Brands в категорията за най-добро обслужване

Най-старата хотелска верига в Европа спечели наградата за най-добра марка в категорията „Най-добро обслужване”съобщиха от веригата. Тя беше поставена под номер 1, като след нея се наредиха най-голямата немска банка, Direktbank ING DiBa и Lufthansa. Този успех нарежда «Кемпински» сред най-успешните германски търговски марки, до световно известни имена като Volkswagen, Lego и Apple. Наградата беше обявена по време на фантастична гала вечеря в Мюнхен на 9 февруари 2011 г..

“По време на гласуването, „Кемпински” се открои във всички области, свързани с обслужването”, заяви Зигфрид Хьогъл, управляващ директор на GfK, която е част от присъждащия наградите комитет на Best Brands. “Уникалната и децентрализирана същност на стратегията на „Кемпински” беше оценена от гласувалите, като това се оказва определящо за крайния резултат”.

“Признанието на Best Brands за предлаганото от нас обслужване ни изпълва с гордост. Най-високият стандарт за истинско гостоприемство е обслужване с усмивка, която идва от сърцето – а това няма как да остане незабелязано”, сподели Рето Витвер, Президент и Главен изпълнителен директор на веригата „Кемпински”. „Индивидуалната грижа за всеки гост ни превръща в уникална верига. Нашата цел е да предоставим персонализирано обслужване на всеки, като не само изпълняваме желания, а също така се опитваме да надминем очакванията. Именно така искаме нашите гости да изживеят моменти, които никога няма да забравят. Високата оценка на нашите гости за усилията ни в тази насока прави тази награда още по-голяма чест за нас”, подчерта той.

 Наградите Best Brands не се определят от жури, а от самите потребители. Търговските марки се изследват в допитване, проведено от известната компания за проучване на немския пазар и нагласите на потребителите GfK, като оценяването се извършва в няколко категории. В категорията за най-добро обслужване акцентът пада върху хората, които взимат решения или определят нагласи.

През октомври и ноември 2010 г. 850 души са били попитани за различни индикатори, сред които представяне, благонадеждност и репутация. Участниците в проучването са били разделени според техните професионални нива, като всички са имали месечен доход, надхвърлящ 3500 евро. Като основа на проучването е бил използван списък с най-известните търговски марки. Сред носителите на наградата Best Brands през последните години се отличават Gucci, Google, Canon и други.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed