02 Май 2024

Вие сте тук

„Каменица” АД с нов маркетинг директор

24.01.2012

 Ясен Любенов е новият Маркетинг директор на „Каменица” АД, съобщиха от компанията. Той встъпи в длъжност на водещата мениджърска позиция в началото м. януари 2012 г.

 

Ясен Любенов има 12-годишен опит в сферата на маркетинга, който придобива в едни от най-големите международни компании в сектора на бързооборотните стоки, представени в България и региона.

 

Започва кариерата си като асистент бранд мениджър в Kraft Foods Bulgaria. Четири години по-късно става бранд мениджър в Wrigley България, където отговаря за България и Македония, а впоследствие - и за региона на Източните Балкани. От 2006 г. до постъпването му на работа в „Каменица” АД е старши маркетинг мениджър в Wrigley Русия и поема отговорността за налагането и развитието на марките на компанията в страни като Украйна, Беларус, както и в региона на Централна Азия и Кавказ.

 

На новата си позиция в “Каменица” АД Ясен Любенов ще отговаря за изготвянето и реализирането на цялостната маркетингова стратегия на компанията и на маркетинга на отделните брандове. Тези ангажименти съответстват и на основната цел на дружеството – да затвърди и продължи тенденцията да бъде лидер на пазара на бира в България, уточняват от "Каменица" АД.

 

Ясен Любенов има бакалавърска степен по „Международна Бизнес Администрация” от University of Lincoln, Великобритания. Завършил е средното си образование в Природо-математическа гимназия „Проф. Емануил Иванов” в гр. Кюстендил.

 

***

Каменица” АД е водеща пивоварна компания в България. До придобиването й от CVC Capital Partners в края на 2009 г. компанията е част от най-големия производител на бира в света Anheuser-Busch InBev. „Каменица” АД е единствената българска компания, която съчетава трите пивоварни традиции: белгийската, немската и чешката. Портфолиото й включва както местните марки Каменица, Астика, Бургаско пиво, Славена, така и водещите световни марки Stella Artois, Becks и Staropramen. Компанията оперира с две пивоварни в Пловдив и Хасково. Общият брой на заетите в дружеството възлиза на около 780 работници и служители и с това компанията е и най-големият работодател в бирената индустрия. За последните четири години до настоящия момент „Каменица” АД е инвестирала повече от 68 млн. лева, по-голямата част от които са вложени в пивоварните в Хасково и Пловдив.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed