21 Май 2024

Вие сте тук

Флорина-България защити сертификат за безопасност на храните

15.02.2012


В България тя е единственото предприятие, сертифицирано по Стандарта в категория

„Производство на плодови сокове, нектари и безалкохолни напитки”

 

 

Флорина-България ЕАД премина успешно годишния ресертификационен одит, потвърждаващ съответствието на внедрената в предприятието система за управление на качеството и безопасността на храните с изискванията на стандарта „BRC Global Standard for Food safety“, съобщиха от компанията.

 

Стандартът се прилага в над 100 страни по света.Сертифицирането по него e инструмент за контрол от страна на търговските вериги, разпространяващи храни собствени марки и основно изискване за допускане на доставчиците до участие в търговете за производство на такива продукти.

 

Стандартът BRC съдържа над 200 конкретни критерия като всеки един се оценява с недвусмислено становище: отговаря/не отговаря. Оценява се и всяко установено несъответствие, което би повлияло на качеството и безопасността на произвежданите храни.

Така по определена методика се оформя общата оценка на сертификата (Grade: А, B, C и D).

 

През електронния портал www.brcdirectory.com всеки клиент или краен потребител може да провери дали един производител е сертифициран, задавайки името на производителя и държавата, където е локиран. Порталът осигурява информация относно постигнатото ниво на съответствие (А, B, C и D), данни за обхвата на сертификацията, валидността на сертификата и др.

 

С първата защита на сертификата през 2008 година Флорина, част от ВМ Финанс Груп, постига най-високото ниво на съответствие – “Grade A” и го поддържа при всички следващи ресертификационни одити.

 

Резултатът от одита не е изненадващ предвид изключителните пазарни резултати, които компанията постига от средата на миналата година. По данни на AC Nielsen през месец декември 2011 Флорина е на първо място с най-висока нумерична дистрибуция в канал магазини – 83%. Лидерската й позиция е следствие на последователната стратегия за дългосрочно развитие на компанията, разнообразното продуктово портфолио и проактивната търговска политика от началото на 2011г.

 

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed