28 Апр. 2024

Вие сте тук

Поредица тематични дискусии за туризма ще има на „Ваканция и СПА експо“

08.02.2012

Културният туризъм е акцент в тазгодишното, 29-о издание на „Ваканция и СПА експо“, стана известно на пресконференция за предстоящото събитие. Международната туристическа борса в София ще се проведе от 16 до 18 февруари 2012 г. традиционно под патронажа на МИЕТ. За първи път най-големият и престижен форум в сектора у нас ще се разположи в залите на столичния „Интер експо център“. Тази година в паралелната програма на борсата е включен нов раздел – „Детската ваканция“.

„На националния шанд на България МИЕТ представя 25 изложителя на площ от 120 кв. м.“, съобщи директорът на дирекция „Маркетинг, реклама и информация в туризма" в министерството Анелия Генова. 13 от тях са общини и общински туристически предприятия, останалите са културни институции, музеи, организации с идеална цел и др. На борсата ще бъдат популяризирани и българските ЕДЕН дестинации (най-добрите туристически дестинации), чието представяне стартира преди ден по европроект на МИЕТ. Тазгодишното издание дава възможност за постоянна анимационна програма, предлага самостоятелна сцена за различни прояви, включително дегустации на вина и ястия. Всичко е организирано на една площ, с много добра комуникация между щандовете, стана ясно от изявлението на Генова.  

 „Ваканция и СПА експо“ е едно от най-важните събития в областта на туризма в страната, защото паралелно с разнообразната информация от щандовете има и богата, и полезна съпътстваща дискусионна програма“, каза и директорът на дирекция „Туристическа политика“ в МИЕТ Мария Иванова.
През тази година в рамките на „Ваканция и СПА експо“ МИЕТ ще организира три тематични кръгли маси и дискусии – за развитието на културния туризъм, защитата на потребителите на туристически услуги и за детския и ученическия отдих. Заедно с браншови организации МИЕТ е инициатор и на практически семинар за промените в ЗДДС за туризма.

Във „Ваканция и СПА експо” тази година се включват над 280 компании от 16 страни – предимно туристически и пътнически оператори и агенции, но също и хотели, балнеокурорти и СПА центрове, браншови сдружения, фирми за специализирано оборудване и др. Българските участници са 225, а чуждестранните – 55. Най-активно сред чужденците е присъствието на турските фирми, с които българските профилирани компании си партнират най-активно.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed