18 Май 2024

Вие сте тук

Подготвяме рекламни кампании с водещи германски туроператори

25.07.2012

 Министерството на икономиката, енергетиката и туризма подготвя кампании за реклама на България и насърчаване на продажбите съвместно с едни от най-големите германски туроператори и фирми. Акциите са в изпълнение на Програмата за национална туристическа реклама през 2012 г., съобщиха от министерството.


Предвидени са презентации в Германия при представянето на каталозите на Thomas Cook и REWE Touristik. На събитието, организирано от Thomas Cook на 2 и 3 ноември в Берлин, ще присъстват над 1 500 туристически агенции. Те ще очертаят тенденциите в сектора за следващата година и насоките на пазара. Thomas Cook е водещ туроператор в света и над 22 милиона туристи ползват неговите услуги.


Заедно с REWE Touristik МИЕТ ще участва при представянето в Залцбург на каталога на компанията за следващата година от 24 до 28 октомври и ще осъществи също интернет кампания за страната ни. Над 1 500 туристически агенции ще участват на събитието в Залцбург. Повече от 6 милиона туристи годишно пътуват с REWE Touristik. Под шапката на фирмата са ITS, Jahn Reisen и TJAEREBORG. МИЕТ ще представи България в самостоятелен ITS каталог. Публикувайки информация за дестинацията ни в отделна брошура, REWE Touristik ще даде ясен сигнал на хилядите агенти и туристически бюра в Германия и Австрия, че поставя България във фокуса на своята стратегия за развитие и съсредоточава усилията си за растеж именно у нас. Каталогът ще бъде приоритетно насочен към летните ни курорти и хотели, но ще включва и обиколни познавателни турове, балнеоложки програми и др.

 

Съвместно с германския туроператор FTI Touristik МИЕТ вече стартира рекламна тв кампания, която ще се проведе в рамките на 4 седмици и ще приключи в средата на август. Имиджов клип за страната ни ще бъде излъчен по Sonnenklar TV. Телевизията е добре позната на германската, австрийската и швейцарската аудитории и достига до над 27 милиона домакинства. Всекидневно над 550 000 зрители гледат Sonnenklar TV.

 

МИЕТ предвижда да проведе през септември и рекламна кампания съвместно с „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” на едно от най-големите летища в Европа - франкфуртското. Всеки месец през терминалите на втория по натовареност аеропорт на континента преминават над 4 милиона пътници от цял свят плюс още 1.5 милиона посетители и посрещачи. Рекламата тук е един от най-добрите начини за популяризиране на българския туризъм сред хората от всички точки на света.

 

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed