03 Май 2024

Вие сте тук

Най-добрите маркетингови инструменти през 2011

29.12.2010

Кен Бърджин, Profitable Hospitality

Предизвикателството е винаги да си в крак с новостите, променящите се тенденции, мобилните технологии и традиционните комуникации.

Предлагам ви моя списък с инструменти, които ми помагат да съм ефективен и да се задържа на върха на бързо променящата се индустрия. Колко от тях ви се струват полезни?

  • Evernote e безплатен софтуер, който е синхронизиран с вашия смартфон и интернет. Когато видя уеб страница и искам да я запаметя, един-единствен клик на браузъра я запомня в Evernote. Впоследствие този линк ще е достъпен от моя смартфон или от друг компютър, а в същото време мога да изпращам по имейл линкове или документи на същото място.

  • Разумен имейл маркетинг: след като преминах към изпращането на имейли чрез приложения за Google, вместо чрез Outlook, ефективността рязко нарасна, спамовете бяха елиминирани, а информацията от стари имейлие достъпна във флаш. Google Apps не е Gmail, макар че изглеждат сходни – общото е, че си запазваш собствен имейл адрес. Големи корпорации, държавни структури и училища го използват и вие във вашия бизнес - , независимо дали е голям или малък, също можете да го направите. Сбогувайте се с традиционните имейли - бързият отговор на запитвания е жизнено важен за продажбите и за намирането на най-добрия персонал.

  • Сайтове с онлайн отзиви и ревюта – Сайтове като Eatability, Yelp и пр. са доста полезни за потребителя. В същото време познавам мнозина оператори, които страстно ги мразят! Но след като 100 души са написали за вас отзиви, можете да сте сигурни, че тяхното мнение е ценно за вас /след като игнорирате откровените лъжи, свръхпозитивните и твърде негативните впечатлени/. Според мен разумният подход е в публикуването на методични отговори, дори когато ви заболи от онова, което сте прочели. Този вид сайтове са жизнено важен фактор – време е да започнем да ги менажираме, вместо просто да ги мразим.

  • Hootsuite е безплатен онлайн сервиз, който ми позволява да пиша кратки постове в Twitter, на собствения си сайт www.profitablehospitality, на страницата във Facebook и да пренасочвам там феновете. Hootsuite ми позволява също да пиша постове, които активирам по-късно – отделете 5 минути и ще имате готово съдържание за следващите пет дни!

  • Posterous – място за снимки. Няколко маркетингови гурута предрекоха, че 2011 ще е годината за „storytelling“, но това съвсем не означава, че трябва да напишете някой разказ. Една или две снимки могат да кажат значително повече за едно забавно събитие, за ново оборудване или обзавеждане, натоварената работа на готвачите или да покажат светлинно шоу. Използвайте Posterous , за да ги споделите – просто изпратете снимките на този сервиз и те ще бъдат публикувани автоматично, като могат да отидат директно и във Facebook. Чували сте много пъти, че една снимка казва повече от хиляди думи. И това е вярно.

  • Email маркетингът остава страхотен инструмент, обаче Constant Contact е нашата нова суперлесна система, която изглежда добре, запазва данните и проследява колко хора си отварят съобщенията. Предизвикателството е да изпращате интересни имейли, защото хората се отегчават от рекламни послания.

  • iPad: това е един страхотел инструмент за продажби, чрез който можете да споделяте снимки от събития, получавате  достъп до имейлите и интернет, когато сте на път. Като допълнение, има много приложения за продуктивно управление на бизнеса, както и за получаване на информация. Как още можете да го използвате, вижте на Using the iPhone and iPad for Restaurant, Hotel and Bar Management.

  • Facebook ще става все по-добър: някогашният термин е база данни, и много хора са запознати с неговата комплексност. Тя все още е полезна, но вашата колекция фенове във Facebook с нищо не е по-лоша. Защото с тях можете да си общувате, а не просто да анонсирате предстоящи събития и промоции. Вижте като един отличен пример как Grill'd Burgers общува интерактивно с многобройните си фенове.

  • Усилието си заслужава, отплащайки се с много ентусиазъм и продажби! Най-новият сервиз на Facebook позволява на хората „да се чекират“ на определени места - Facebook Places – сигурен съм, че тази нова услуга ще е много популярна и важна през 2011.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed