03 Май 2024

Вие сте тук

Звуците на Великобритания - новата рекламна кампания на Great Britain

24.02.2014

Звук на горещ чай, който се налива в чашата, клаксон на лондонско такси, биене на часовника Биг Бен – всички тези звуци напомнят за Великобритания. Те са събрани заедно при създаването на новата телевизионна и интерактивна онлайн реклама, която трябва да вдъхнови пътешествениците да изберат Великобритания като следваща дестинация за тяхната почивка.

 

Саундтракът на рекламното послание Feel the Love (в превод – усети любовта) е плод на усилията на звукозаписната компания Rudimental, която е носител на наградите Brit. Истинските британски звуци и картини от живота на страната на фона на саундтрака показват какво представлява съвременната Великобритания. Рекламната кампания представлява своеобразна подборка от звуци, които ни напомнят знакови места, хора, забележителности (например, шумът на Dartmouth Steam Train, виковете на зрителите на турнира Уимбълдън, звуците от музикалния фестивал Lovebox и дори тишината в замъка Кайърфили, шедьовър на фортификационното изкуство на Средновековието).

 

Цифровата версия на новата рекламна кампания позволява на всички желаещи да си създадат собствен рекламен клип и да съставят персонализиран маршрут из Великобритания. След като приключат с редактирането, те ще научат повече за избраните от тя места на VisitBritain’s LoveWall и ще могат да споделят плановете си с приятели чрез социалните медии Facebook и Twitter.

 

Според Джос Крофт, директор маркетинг във VisitBritain, идеята е хората да придобият собствен опит, като пътуват из Великобритания – отначало онлайн, където могат да създадат своето рекламно послание, а след това и в реалността, като извършат пътешествие, базирано върху собствените си предпочитания и вдъхноление. Рекламата е новост и се надяваме, че зрителите ще оценят хумора и характера на съвременна Великобритания, коментира той.

Миналата седмица VisitBritain  в сътрудничество с най-голямата онлайн агенция Expedia пусна първата си реклама на American TV. В нея само за 60 секунди зрителите могат да се пренесат в Шотландия, Уелс и Лондон, да направи паралел между света на средновековните замъци, рицарите, живота на кралете и реалния свят.

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed