04 Май 2024

Вие сте тук

Гърция ще лъска туристическия си имидж с кампании във Великобритания и Германия

14.03.2012

Гърция планира да  наеме PR агенции, които да изготвят рекламни кампании за туристически дестинации в страната съвместно с големи туристически организации в Германия и Великобритания. Причината е в опасенията на страната, че ще загуби един милион туристи през тази година.

 

Според източници на министерството на културата и туризма на германския пазар се отчита спад от 30 процента, а на британския - от 10%. Сериозно намален е интересът към Гърция от страна на Финландия и Холандия, съобщи гръцкото радио "Скай", цитирано от БТА.

Радиото посочва, че президентът на Гърция Каролос Папуляс е изразил пред министъра на туризма Павлос Геруланос желание да помогне с каквото може за връщането на германските туристи в Гърция. Вчера двамата обсъдиха проблемите в сектора и как промяната в отношенията с Германия се отразява на туристическия поток.

Геруланос е заявил, че германските туристи се страхуват да пътуват в Гърция, опасявайки се от гнева на гърците срещу строгите мерки за икономии, препоръчани от Европейския съюз.

През миналата година туристическите посещения в Гърция са били 16,4 милиона, а приходите от туризъм 10,5 милиарда. Заложените от властите цели за 2012 г. са за над 16 милиона посетители и приходи от над 10 милиарда евро.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed