28 Март 2024

Вие сте тук

Традиционните агенции изостават от OTA по използване на новите технологии

16.10.2013

Традиционните туристически агенции изостават от онлайн-агенциите (ОТА) по отношение на използването на нови технологии за управление на разходите за пътувания. Изводът се съдържа в доклад на изследователската компания  PhoCusWright, специализирана в проучвания на различни аспекти на туристическия бизнес.

 

Отчетът е подготвен въз основа на анкета на 1,5 хил. представители на туристическия бизнес по цял свят. 40% от участниците в нея са експерти от Северна Америка, Западна Европа, Австралия и Нова Зеландия.

 

В повече от половината (57%) от традиционните туристически агенции резервациите и разходите за пътуванията (ТМС ) се проследяват на ръка. При онлайн агенциите и компании за управление на пътуванията  съответният процент е 39% и 45%. Редовни отчети за разходите си за пътувания предоставят 55% от служителите на ОТА, 42% от ТМС и 34% при традиционните агенции.

 

Автоматизираната обработка на данните е най-рядка в травел-агенциите, където ръчното  обработване изисква повече време и средства, коментира Дъглас Куинби, вицепрезидент изследвания във PhoCusWright. Според него  онлайн агенциите отделят значително повече внимание на оптимизиране на разходите, поради което се опитват да усъвършенстват обработката на документацията.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed