20 Апр. 2024

Вие сте тук

HYATT заложи на Туитър в комуникацията с гостите

10.10.2013

Туитър се превръща в неоценима платформа за туристическите фирми, които искат да помогнат на своите клиенти. Но Hyatt Hotels обърна ситуацията и помоли за помощ  гостите си в края на септември, когато беше домакин на виртуално събитие, целта на което бе по-дълбоко вникване в нуждите на гостите.


Hyatt организира четири туитър-дискусии, водени от туристически блогъри и журналисти с влияние влияние. Събитието генерира близо 9000 туита.

 

"Само за един ден успяхме да научим мнението на повече от 1000 туристи от цял свят, което е значително повече, отколкото преди това със значително повече усилия", коментира Кристин Роуз , вицепрезидент на Brand Experience в Hyatt . Според нея Туитър е изключително важен инструмент, който позволява по-лесно да се комуникира с гостите.



Най-често срещаните желания на участниците варират  от практически подобрения като улесняване на процеса по настаняване в хотела до невъзможни подобрения като телепортиране до местоназначението си.


Туристите дадоха и сл едната информация :
• Един от всеки трима бизнес туристи изпитват стрес по време на пътуване, докато при ваканционните само един от шестима е в същото състояние.
• Първите три  фактора, които предизвикват стрес при бизнес туристите са  по-малко сън (54 процента) , липса на семейството и приятелите ( 50 на сто)  и нови предизвикателства в работата (41 процента) .
• Най-често срещаните думи, използвани при описанието на туристите, са "любопитни ", "приключения ", "планиране", "гладни" и " организирани".

 

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed