22 Ноем. 2017

Вие сте тук

България се представя като целогодишна туристическа дестинация на WTM в Лондон

Министър Ангелкова откри българския щанд на изложението

 

България се представя в британската столица с национален щанд от почти 300 кв. м., в който се включват 16 туристически компании и общини от страната. Те разкриват потенциала й като целогодишна дестинация с акцент върху културно-историческия, морския, балнео- и СПА, зимния и ски туризма. В цялостната визия за страната са показани и други форми на специализирани услуги – еко- и селски, винен и гурме, конгресен и събитиен, голф, ловен, приключенски туризъм, съобщи пресцентърът на Министерството на туризма.

 

Министърът на туризма Николина Ангелкова откри българския национален щанд на международното туристическо изложение WTM в Лондон – най-голямото в света за професионалисти. На борсата, която се провежда от 6 до 8 ноември 2017 г., се очаква да присъстват над 70 министри с ресор туризъм от различни държави.   

 

Посетителите проявяват силен интерес към щанда на България. Сред основните атракции на него е 3D дигиталният корнер, който е съвместна инициатива за насърчаване на културния туризъм между студентите от Русенския университет и Министерството на туризма. Принтерът възпроизвежда миниатюри на известни туристически забележителности у нас, които могат да се получат на място. Сред тях са прочути крепости, манастири и църкви, паметници, природни феномени. „Проектът вече действа и е успешен резултат от нашето сътрудничество с академичната общност, той нагледно разкрива част от огромното културно наследство на страната ни“, подчерта министър Ангелкова.  

 

В рамките на изложението се представя и интернет платформата с мобилно приложение I love Bulgaria, която е част от плана за дигитализация на маркетинговата и рекламната политика на министерството. Разработката, която стартира миналата година, обхваща 100-те национални туристически обекта и нови забележителности от редица общини по Черноморското крайбрежие и вътрешността на страната. След сканиране на QR кода им посетителят се „озовава“ сред уникални за туриста маршрути.

 

На щанда е монтиран и тъч скрийн с достъп до официалния туристически портал на България, чрез който посетителите могат получат нагледна информация за конкретно място или забележителност. Те могат да ползват VR очила, за да добият реална представа за обектите с панорамно изображение, а също и да получат малък сувенир.

 

Сред любопитните атракции на българския щанд е автентичен стан, на който се тъкат прочутите чипровски килими – световно културно наследство под закрилата на ЮНЕСКО. Всеки посетител може да седне на по-малък стан, за да опита да подреди сам шарките им. Всеки ден се провеждат и дегустации на отбрани български вина и кулинарни специалитети, а на финала на изложението около щанда ще се вихрят традиционни български народни танци.

 

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed