Преувеличава ли се ролята на отзивите в Trıp Avısor? Доколко хотелиерите трябва да се ръководят от рейтинга на хотела в сайтовете с ревюта на посетители? Ето каква дискусионна позиция изрази известният американски хотелски експерт Лари Могелонски.
В миналото животът беше прост и донякъде подреден. Хотели бяха класифицирани от една до пет звезди (или диаманти) от уважавани агенции като AAA или Mobil / Forbes.
Класифицирането се базирахше на много специфичен набор от критерии както по отношение на услуги, така и на физически операции. Годишните проверки бяха вълнуващо време за персонала на хотела, който очакваше с нетърпение някакви промени в класификацията, било за добро или за лошо.
Никой обаче днес не вярва, че проверките се извършват само веднъж или два пъти годишно. Всеки гост, който прекрачи прага на хотела, е инспектор, който е в състояние да нанесе мигновен удар по времето на своя престой в многобройните сайтове за ревюта на хотели. Освен това тези оценки често включват лични или емоционални пристрастия - нещо, което никога няма да бъде включена от професионален оценител.
Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts