21 Ноем. 2024

Вие сте тук

Измамната природа на аматьорските ревюта

The full content of this page is available to premium users only.

Преувеличава ли се ролята на отзивите в Trıp Avısor? Доколко хотелиерите трябва да се ръководят от рейтинга на хотела в сайтовете с ревюта на посетители? Ето каква дискусионна позиция изрази известният американски хотелски експерт Лари Могелонски.

 



В миналото животът беше прост и донякъде подреден. Хотели бяха класифицирани от една до пет звезди (или диаманти) от уважавани агенции като AAA или Mobil / Forbes.

 

Класифицирането се базирахше на много специфичен набор от критерии както по отношение на  услуги, така  и  на физически операции. Годишните проверки бяха вълнуващо време за персонала на хотела,  който очакваше с нетърпение  някакви промени в класификацията, било за добро или за лошо.


Никой обаче днес не вярва, че проверките се извършват само веднъж или два пъти годишно. Всеки гост, който прекрачи прага на хотела, е инспектор, който е  в състояние да нанесе мигновен удар  по времето на своя престой в многобройните сайтове за ревюта на хотели. Освен това тези оценки често включват лични или емоционални пристрастия - нещо, което никога няма да бъде включена от професионален оценител.

 

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed