17 Апр. 2024

Вие сте тук

Маркетинг чрез храна и напитки

The full content of this page is available to premium users only.

Ина Андреева

 

Познаваненто на менюто от страна на сервитьорите и подходящите предложения към клиентите са много важна част от оценката на ресторанта. Това показва проучване на американската компания Sysco, специализирана в маркетингови проучвания на пазара на храни и напитки и ресторантьорството.

 

Според резултатите му около една четвърт от поръчките в ресторанта са повлияни от предложения на сервитьора. За някои артикули неговото влияние се разпространява върху половината от продажбите.

 

 

Да започнем с апетайзер

Началото на храненето е изключително подходящ момент за започване на ъпселинг. Повечето клиенти пристигат в заведението гладни, когато са склонни да си поръчат повече. Достатъчен е малък подтик от страна на сервитьора, за да си поръчат апетайзер или стартер, дори да не са възнамерявали първоначално. Понякога те поръчват цяло плато с предястия, просто за да имат възможност да опитат от всяко.

 

Проучването показва, че три четвърти от клиентите правят избора си след консултация със сервитьор, като при избора решаващо влияние изиграва видът на апетайзера, съставките му и описанието, направено от сервитьора.

 

Статията е част от съдържанието на бр.9-10 на THExperts и е достъпна само за абонати.

 

Категории: 
ЗаведенияНовини

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed