24 Ноем. 2024

Вие сте тук

онлайн репутация

Какво трябва да знае хотелът за гостите си?

Български

Работата на хотелския мениджър днес е значително по-сложна, отколкото беше преди 20 или дори преди 10 години. Днес той буквално се разкъсва, следейки работата на много отдели и решавайки най-различни проблеми. Маркетинг и продажби, фронт деск, хотелско домакинство, управление на приходите са само част от всекидневните задачи на мениджъра, от решаването на които зависи качеството на продукта и финансовите приходи в хотела. Всичко това става по-лесно, ако хотелът разполага с необходимия софтуер, който позволява на мениджъра във всеки момент да усеща пулса на хотела.

 

 

Според доклада TripBarometer за 2015 г. на TripAdvisor, цитиран от Hospıtalıty Technology, около 60% от хотелите планират да увеличат  разходите за онлайн управление на репутацията (ORM ) тази година в сравнение с предходните 12 месеца. Така че ако  хотелът ви не извършва активен мониторинг на отзивите на гостите и не управлява  онлайн репутацията си, има опасност броят на резервациите да намалее, предупреждават експертите на изданието.

 

 

Какво трябва да знае хотелиерът за гостите си? Коя информация е важна, и коя - жизнено неоходима?

 

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

Онлайн репутацията - вече първостепенна грижа и за луксозните хотели

Български

Изборът на 93% от гостите на хотела са повлияни от отзивите за него  и онези, които  резервират луксозна почивка, не са изключение . Независимо дали става въпрос за Мавриций, Манхатън, Лондон или Лас Вегас, резултатите са еднакви – гостите на луксозните хотели все повече се консултират с онлайн коментарите, преди да решат къде да харчат парите си. Това показват данните на ReviewPro, водеща компания в областта на онлайн репутацията и медийните анализи  за хотелиерската индустрия. Те бяха публикувани тази седмица в годишен доклад, в който се проследява как луксозните хотели и вериги от цял свят се справят най-добре със задачата да спечелят възторжени отзиви от своите заможни гости. Причината е, че онлайн репутацията играе все по-голяма роля за представянето на отделните марки и хотели във всички сегменти.

 

Пълният текст на статията е достъпен само за абонати на THExperts

 

Категории: 
ХотелиСтатистика и проучвания

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed