21 Ноем. 2024

Вие сте тук

Онлайн репутацията - вече първостепенна грижа и за луксозните хотели

The full content of this page is available to premium users only.

Изборът на 93% от гостите на хотела са повлияни от отзивите за него  и онези, които  резервират луксозна почивка, не са изключение . Независимо дали става въпрос за Мавриций, Манхатън, Лондон или Лас Вегас, резултатите са еднакви – гостите на луксозните хотели все повече се консултират с онлайн коментарите, преди да решат къде да харчат парите си. Това показват данните на ReviewPro, водеща компания в областта на онлайн репутацията и медийните анализи  за хотелиерската индустрия. Те бяха публикувани тази седмица в годишен доклад, в който се проследява как луксозните хотели и вериги от цял свят се справят най-добре със задачата да спечелят възторжени отзиви от своите заможни гости. Причината е, че онлайн репутацията играе все по-голяма роля за представянето на отделните марки и хотели във всички сегменти.

 

Пълният текст на статията е достъпен само за абонати на THExperts

 

Категории: 
ХотелиСтатистика и проучвания

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed