Работата на хотелския мениджър днес е значително по-сложна, отколкото беше преди 20 или дори преди 10 години. Днес той буквално се разкъсва, следейки работата на много отдели и решавайки най-различни проблеми. Маркетинг и продажби, фронт деск, хотелско домакинство, управление на приходите са само част от всекидневните задачи на мениджъра, от решаването на които зависи качеството на продукта и финансовите приходи в хотела. Всичко това става по-лесно, ако хотелът разполага с необходимия софтуер, който позволява на мениджъра във всеки момент да усеща пулса на хотела.
Според доклада TripBarometer за 2015 г. на TripAdvisor, цитиран от Hospıtalıty Technology, около 60% от хотелите планират да увеличат разходите за онлайн управление на репутацията (ORM ) тази година в сравнение с предходните 12 месеца. Така че ако хотелът ви не извършва активен мониторинг на отзивите на гостите и не управлява онлайн репутацията си, има опасност броят на резервациите да намалее, предупреждават експертите на изданието.
Какво трябва да знае хотелиерът за гостите си? Коя информация е важна, и коя - жизнено неоходима?
Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts