Джим Съливан
Познаването на разликата между „обслужване“ и „гостоприемство“ може значително да ви помогне, когато се опитвате да създадете постоянни клиенти. А персоналът, който умее да разграничи натрапчивата продажба от предложение, което помага на клиента, може да окаже влияние върху трафика в хотела. Нека да разгледаме по-внимателно двете предизвикателства.
Процесът на продажба на определено меню на клиента в ресторанта е комплексно изкуство, което често се подценява или недоразбира. То е истинско предизвикателство за професионалистите. Противно на популярното схващане, продажбата между четири стени не е нито по-лесното нещо, нито е прост процес. Това е умение и в същото време предизвикателство. Нека да погледнем внимателно защо, кога и как една вътрешна програма за продажби може да бъде ефективна.
Статията е част от съдържанието на бр.9-10/2012 на THExperts и е достъпна само за абонати.