В сферата на онлайн резервациите независимите хотели трябва да се борят с гигантите в хотелския бизнес, които често се оказват победители в надпреварата. Според последния отчет, озаглавен «Independent Lodging in the US and Europe: Navigating the Online Battlefield» и изготвен от PhocusWright и h2c, подобни обекти се «конкурират в условия на недостиг на ресурси, технологии и познания, с каквито разполагат големите световни играчи».
Отчетът е подготовен въз основа на проучване на сектора на независимите хотели, при което са анкетирани над 2800 мениджъри на хотели в Европа и САЩ. Въпреки съществуващите многобройни и важни разлики между тези два пазара (например, делът на независимите, неверижни хотели в Европа представлява 94% oт всички хотели, а в САЩ едва 40%), хотелиерите от двете страни на Атлантика посочват три общи проблема:
Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts