С него Министерството на туризма променя подхода в рекламата на страната
Ричард Куест от телевизия "Си Ен Ен" показа на туристическо изложение World Travel Market (WTM) в Лондон видео клипа за България, с което Министерството на туризма променя подхода в рекламата на страната, собщи пресслужбата на министерството.
Генералният секретар на Световната организация по туризъм (СОТ) към ООН Талеб Рифай посети българския щанд по време на туристическото изложение World Travel Market в Лондон, съобщи пресцентърът на Министерството на икономиката и енергетиката. Неговата визита не беше включена в официалната програма на World Travel Market, тъй като д-р Рифай няма практика да посещава официално националните щандове в изложението.
Лицето на CNN и говорител на Световния икономически форум в Давос Ричард Куест и шефове на международната медия бяха на специална визита и разговори със заместник-министъра на икономиката и енергетиката с ресор туризъм Бранимир Ботев, съобщи пресцентърът на Министерството на икономиката и енергетиката. Посещението им на българския щанд в рамките на Международното туристическо изложение World Travel Market в Лондон бе по покана на зам.-министър Ботев.
35 туристически фирми и общински администрации от България участват в откритото днес Световно туристическо изложение World Travel Market в Лондон, съобщиха от Министерството на икономиката и енергетиката. Най-голямата борса за професионалисти в туристическата индустрия и второто в света престижно туристическо изложение World Travel Market ще продължи до 6 ноември в изложбени център ExCel. България участва в Световното туристическо изложение World Travel Market в Лондон за 34-ти пореден път.
България е на четвърто място по темп на развитие на зимния туризъм в Европа. Това заяви заместник-министърът на икономиката и енергетиката с ресор "туризъм" Бранимир Ботев на среща със световните медии по време на изложението World Travel Market в Лондон. През изминалия зимен сезон страната ни е посетена от над 1 млн. туристи, което е ръст от 8,2%. Очакванията са тази положителна тенденция да се запази и през сезон 2013-2014.
BULGARIA – A DISCOVERY TO SHARE, е мотото, под което България се представя в Световното туристическо изложение World Travel Market 2013 (WTM) в Лондон. Най-голямата борса за професионалисти в туристическата индустрия и втора по престиж след ITB–Берлин, се организира от 4 до 7 ноември.
Възможностите за промоция на общи туристически продукти на перспективен пазар като китайския объдиха на Световното туристическо изложение WTM в Лондон заместник –министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов и ръмънският заместник-министър на регионалното развитие и туризма Кристиян Бархалеску, съобщи пресцентърът на МИЕТ. Общото представяне ще е в рамките на Дунавската стратегия, по която двете съседни държави са съкоординатори за оперативна ос 3 (туризъм, култура и мултикултурен диалог).