20 Февр. 2020

Вие сте тук

Ричард Куест от CNN показа на WTM-Лондон видеото за България

03.11.2015

С него Министерството на туризма променя подхода в рекламата на страната

 

Ричард Куест от телевизия "Си Ен Ен" показа на туристическо изложение World Travel Market (WTM) в Лондон видео клипа за България, с което Министерството на туризма променя подхода в рекламата на страната, собщи пресслужбата на министерството.


30-секундният рекламен клип на България, в който участват холивудските звезди Силвестър Сталоун, Салма Хайек, Антонио Бандерас и ЕйдриънБроуди, бе единственият, показан по време на министерската среща, организирана от Световната организация по туризъм (СОТ) в рамките на най-голямото туристическо изложение в света - World Travel Market (WTM) в Лондон.


Видео бе представено пред над 50 министри и световни лидери в туристическия сектор, които участваха в дискусия, модерирана от едно от най-големите имена в световната журналистика - водещия от "Си Ен Ен" Ричард Куест. Основни теми на министерската среща бяха изграждането и налагането на туристически бранд, връзката между регионални и национални брандове, ролята на социалните медии и креативните индустрии в маркетирането, кризисният и репутационният мениджмънт и други.


"Това видео разкрива един изцяло нов подход в промотирането на страната ни, който ни дава възможност да се откроим. Представяме не само красотата на страната ни, но и личното отношение на световни знаменитости към нея. Така те се превръщат в наши посланици, а всички техни фенове ще се мотивират да посетят България, страната, за която говорят холивудските звезди, и да ни открият като туристическа дестинация", каза министър Ангелкова, която беше сред първите участници в дискусията.


На въпроса на Ричард Куест дали е ценно световни знаменитости да те рекламират, когато си им платил за това, Николина Ангелкова отговори, че "ценното е известни личности да споделят своите преживявания за България, без това да струва нищо на страната ни".


Тя поясни, че видеото е създадено в партньорство с водещо филмово студио и правата за излъчването са предоставени безвъзмездно на държавата. Според нея именно личните впечатления на тези холивудски актьори са най-атрактивни за аудиторията.


"Резултатите, които имаме в социалните медии, показват, че сме на правилен път - само за първите няколко дни на разпространение на клипа той достигна до над 2,5 млн. души през Фейсбук", подчерта министър Ангелкова.


Министерската среща беше открита от генералния секретар на СОТ Талеб Рифай. Той поздрави участниците в дискусията и подчерта, че това е пета поредна година с ръст в туристическия сектор. През 2015-а се очаква той да достигне около 5 процента, а всекидневно около 4 млн. души прекосяват националните граници с цел туризъм.


На WTM в Лондон, което продължава до 5 ноември, България участва с национален щанд от близо 300 кв. м, на който се представят 26 туристически фирми и общински администрации от страната. Съпътстващата програма включва демонстрация на традиционни занаяти, фолклорни изпълнения и дегустации на български вина. Това е най-голямата борса за професионалисти в туристическата индустрия и второто в света престижно туристическо изложение след ITB - Берлин.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed