24 Ноем. 2024

Вие сте тук

съюз на хотелиерите

Въвеждат се норми за потребление на вода за напояване в хотелите

Български

Нова наредба въвежда норми за потребление на вода за напояване и за туристически обекти. Целта й е рационално използване на водните ресурси чрез въвеждане на икономически стимули,  съобщи пресцентърът на министерството на околната среда и водите.


Предвижда се хотелите да плащат по-ниски такси, ако количествата са в установените норми. Заплащането ще става по тарифа, която се разработва в момента от работна група в МОСВ.

Категории: 
Новини
Хотели

"Хотел MICE академия" ще подготвя организатори на събития в хотела

Български

Категории: 
ХотелиMICE

Поколението милениум: митове и реалност

Български

Поколението „Милениум“ продължава да е най-обсъжданото, а думата „милениал“ е сред най-популярните термини в медиите. По данни на американската статистика от 2015 г. милениумите са най-големият сегмент от работната сила и представлява 35% от всички заети в САЩ.

 

Представителите му имат много особености: образователен статут, нисък коефициент на брачност и раждаемост и пр. Но най-голям интерес предизвикват големият им опит на взаимодействие с технологиите, с които са „на ти“ още от детските им години, и как те влияят върху поведението им.

 

Много бизнеси изследват това явление, защото милениум поколението е сред най-големите потребители на стоки и услуги. Хотелиерството не прави изключение, което се потвърждава от многобройните статии и проучвания в това отношение.

 

Туристите от „милениум“ поколението искат три неща: персонализирано обслужване, съвременни технологии и релевантна информация, публикувана в социалните медии. Това е установило проучване на Phocuswright.Седем от десет гости на хотела, които са на възраст от 18 до 34 години, са си организирали самостоятелно поне едно пътуване през 2014 г. И макар че харчат малко по-малко на годишна база ($ 3,217), отколкото по-възрастните туристи ($ 3381), те пътуват повече и по-често използват авиотранспорта. . Почти една четвърт от туристите, спадащи към поколението Y, са направили резервация в хотел  по-малко от една седмица преди заминаването, показват резултатите на Phocuswright, публикувани наскоро в NY Times.

Мит 1: «Представителите на епохата на цифровизация са с по-лоша социална адаптация и предпочитат общуването в мрежата пред реалните контакти

Смята се, че представителите на поколение Y предпочитат виртуалните контакти пред реалните – нещо, което може да доведе до социална деградация. Последните проучвания обаче показват, че подобни опасения са необосновани.

Според скорошно изследване на Pew Research Centerвъпреки, че съвременните младежи изпращат повече текстови съобщения, отколкото по-старото поколение,  и двете генерации използват равен брой гласови комуникации.

 

Мит 2: « Поколението Y се справя с многофункционалните задачи по-добре, отколкото техните предшественици»

 

Мнозина смятат, че след като цифровизираното поколение е израснало в информационно претоварена система, “игрек“-генерацията се справя по-добре с необходимостта от изпълнението на няколко задачи едновременно. Да се измерят възможностите на цяло поколение в това отношение е твърде сложно, тъй като способността да се обработят едновременно няколко потока информация зависи от много фактори, включително сложността на данните и контекста.

Въпреки това няколко проучвания, извършени в университета Ървайн и Калифорнийския държавен университет са установили, че новото поколение действително по-успешно се справя с решаването на няколко задачи едновременно, в сравнение с техните родители. Например, те по-често превключват от една задача на друга и са склонни да използват едновременно различни медии. В същото време учените са установили, че постоянното превключване от една задача на друга води до сериозен стрес, така че в крайна сметка те не са по-ефективни.

 

Мит 3: «Представителите на дигиталния свят имат едва ли не вродени навици, които им позволяват лесно да използват техниката и цифровите продукти».

 

Това твърдение не е нищо повече от една легенда, но поради непрекъснатото им общуване с техниката милениумите по-лесно от предходните поколения се справят с техниката. И дори когато имат някакъв проблем, това не им създава стрес, като на поколението „Х“ и те бързо се справят с него.

 

***

Особеностите на поколението Y накараха и хотелиерите да се замислят как отговорят най-добре на техните изисквания. Защото вече са ясни трите техни основни изисквания: персонализирано обслужване, дигитално удобство и релевантна информация в социалните медии.

 

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

 

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

Турция очаква до 5 млрд долара загуби в туристическия сектор

Български

Категории: 
ТуризъмДестинации

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed