Обучение на хотелиери, работещи в областта на организиране на събития, организина AIM Consulting, клон на AIM Group International, съобщиха от компанията. Програмата на иновативния и уникален продукт е разработен на базата на дългогодишния опит на AIM Group в организирането на конгреси, конфернции и други делови събития.
Две големи хотелски вериги вече са заявили обучение на служителите си. Първото ще е с Novotel, част от френската хотелска група Accor. Участниците ще се запознаят с нововъведенията по отношение на изискванията за организиране на събития, цифрови иновации и подход към клиента. Второто е по поръчка на NH Hotel Group, която ще позволи консолидиране и интегриране на различните функциите Продажби и Обслужване при организиране на събития на фармацевтичната индустрия.
И в двата случая специално внимание бе отделено на теми, свързани с анализа на актуалните тенденции в пазара на събитийната индустрия и последиците за хотелиерството в краткосрочен и дългосрочен план, както и разглеждане на казуси, фокусирани върху различни видове клиенти и идентифициране на пътища за подобряване.
При обучението на новоназначения персонал в хотелската индустрия често се фокусира вниманието върху оперативни и вътрешни въпроси на управлението и почти никога не се повдига основни въпроси на бизнес успеха,като научните изследвания и профила на клиентите им, цифров маркетинг, решаване на проблеми и обновената необходимостта за безопасност в индустрията, посочват от AIM Consulting. От компанията са убедени, че академията ще запълни тази празнина в обучението.