Клиентите на половината от хотелските компании, използващи като маркетингов канал Facebook и други социални медии, резервират хотелските си стаи именно чрез тях. Останалите засега не използват този механизъм, но планират да го внедрят до края на 2013 г. , показва проучване на TravelClick сред 400 хотелски компании.
За хотелиерите е важна темата за мобилните уебсайтове и приложения, става ясно от резултатите на изследването. Половината участници заявяват, чепредоставят на гостите си възможност да правят резервация от таблета или мобилния си телефон.
Близо четвърт от останалите са убедени, че до края на годината също ще могат да го направят.
Въпреки това 53% от хотелиерите заявяват, че основните продажби се извършват чрез собствените сайтове на хотелите. На второ място са социалните медии и търсачките, на които разчита всеки пети хотелиер.