18 Февр. 2020

Вие сте тук

Facebook стратегии за хотели

The full content of this page is available to premium users only.

Фейсбук е отличен канал за генериране на повече потенциални клиенти за вашия бизнес , привличане на повече трафик към сайта, както и разширяване на вашия списък с контакти, особено с използването на персонализирани Фейсбук приложения.



Приложенията за Фейсбук са по същество онова, което сме свикнали да наричаме Facebook-раздели. Тези приложения предоставят на хотела възможност да ангажират феновете си  с интригуващо и полезно съдържание, тъй като те са двигатели на вашия бизнес  чрез Фейсбук-страницата.

 

Къстомизираното и добре оптимизирано Фейсбук приложение позволява на хотелиерите да помогнат на феновете си да извършат желаните от тях действия, като им осигурят необходимата контактна информация и преход към модула за резервация на хотела.

 

По-долу  предлагаме няколко  примера за удачни Фейсбук-приложения, които могат да допринесат за привличане на повече фенове и бизнес към вашия хотел.

 

Пълния текст на статията можете да прочетете, ако сте абонат на THExperts.bg

 


Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed