Мартин Кублър, Iconsulthotels FZE*
Онлайн дъска за обяви стана изгряваща звезда на небеосклона на социалните медии през 2012 г. С малката разлика, че вместо обяви на нея се качват изображения, Pinterest привлече масов интерес, доказвайки за пореден път, че често простите неща са най-добри.
Мнозина от нас имат и вкъщи, и в офиса дъски, върху които прикрепват бележки, напомняния или онова, което искат да запазят. Pinterest използва същата концепция, позволявайки на потребителите да създават виртуални дъски за обяви. Предимствата й са очевидни: никога няма да ви свършат кабарите или пък мястото за съобщения, но най-важното е, че можете да ги показвате на приятелите си.
През януари 2012 г. Pinterest имаше 11,7 милиона потребители. Към края на юли т.г. броят им вече надхвърля 70 млн. Този сайт по-бързо от всеки друг в историята на интернет събра първите си 10 милиона. През август на същата година броят на посещенията на Pinterest вече надхвърля 25 млн души месечно, като по този начин донесе на сайтовете на много компании повече посетители, отколкото Facebook или Twitter.
Малко статистика:
Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts