28 Март 2024

Вие сте тук

Отговаряйки на коментарите на гостите, хотелът повишава печалбата си

The full content of this page is available to premium users only.

От това как и какво ще отговорите на публикуваните от туристите отзиви за вашия хотел в социалните мрежи, ще зависят бъдещите продажби. До този извод са достигнали авторите на проучване на компанията Medallia(www.medallia.com), публикувани наскоро.

 

Проучването обхваща данни за клиентите на над 4400 хотела на Best Western, 2300 от които в САЩ и Канада и около 2100 в останалите части на света. Целта бе да се разбера и измери влиянието на ангажираността на хотелиерите със социалните мрежи върху техните приходи, удовлетвореността на гостите и репутацията на обекта.

 

Резултатите показват, че заетостта на хотелите, чиито мениджъри отговарят на повече от половината от отзивите в социалните мрежи, е над два пъти по-, отколкото показателите на онези обекти, които игнорират публикациите на гостите си. Нещо повече, заетостта на първите е по-висока, отколкото са средните показатели на хотелите в региона.

 

Статията е достъпна за абонати на THExperts

 

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed