27 Февр. 2020

Вие сте тук

Клиентоориентираните технологии позволяват увеличаване на приходите

01.05.2016

С  всяка година  посетителите на ресторантите стават все по-взискателни към сервиза, а новата генерация клиенти е по-отворена към технологичните нововъведения. Ресторантьорите на свой ред се стремят да са в крак с изикванията, внедрявайки различни новости, които правят престоя на гостите по-приятен и комфортен. Разбира се, кухнята си остава на първо място, но съчетанието между добра кухня и нови технологии е предимство за всяко заведения.

 


Предлагаме няколко примера за това как клиентоориентираните технологии позволяват на заведенията да привличат повече гости и да получават повече приходи.

 

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

 

 

 

Например, ресторант Red Tomato Pizza (Дубай) въведе наскоро новата услуга VIP Fridge Magnet, благодарение на която клиентите могат да си поръчат храна за вкъщи, като просто натиснат копче на специален магнит върху хладилника.

 

 

Така те дават сигнал, чрез който от мобилното устройство на госта са изпраща съобщение за поръчка към ресторанта. След това гостът получава потвърждение на поръчката и съобщение, че пицата скоро ще му бъде доставена. Стандартният вариант на пицата може да се промени, като добавя или премахва съставки, което позволява да се поръчат многобройни варианти на пицата, без да е необходимо да фигурират всичките в менюто.

 

 

Веригата Pizza Hut, чиито  заведения могат да се намерят в 60 държави, успя да намери друг път към дома на клиентите си. Международната компания е разработила приложение за конзола Xbox 360, което само за 4 месеца е донесло над 1 млн долара печалба.

 

 

Приложението позволява на клиентите да избират размера, плънката и дебелината на пицата.

Възможностите на конзолата Xbox 360 позволяват на огладнелите играчи да изберат размера, плънката и дебелината на пицата с помоща на контролер, гласови команди и камера, която разпознава движенията на тялото. Pizza Hut окачестви приложениетоси като «източник на невероятен ръст», а това подсказва, че компанията може да разработи и други технологични новости.

 

 

Стейк-хаус и бар Fleming’s Prime Steakhouse & Wine Bar в Ню Йорк, които постоянно обслужват голям посетители, имат различен подход; за да си тръгнат гостите с ярки впечатления от посещението, на всяка маса има по един iPad. Приложението Fleming’s WinePad, инсталирано на него, помага на гостите да направят своя избор от богатата винена листа на заведението.

 

 

Гостите могат да се запознаят с особеностите на всеки вид, да изберат вино според предпочитанията си и да си изберат едно от три менюта, които се съчетават най-добре с него. А може и обратно – първо да си изберат ястие, а след това приложението ще ги посъветва кое вино е най-подходящо за тях.

 

 

 

Интересен е и опитът на Starbucks. Известната кафе-империя има доста успехи в областта на мобилните приложения. Според генералния директор на компанията Хауърд Шулц, днес делът на мобилните плащания и плащанията с карти на Starbucks е 30% от всички продажби на компанията.

 

Интересен е и опитът на Starbucks. Известната кафе-империя има доста успехи в областта на мобилните приложения. Според генералния директор на компанията Хауърд Шулц, днес делът на мобилните плащания и плащанията с карти на Starbucks е 30% от всички продажби на компанията.

 

Постоянните клиенти на Starbucks харесват тази услуга, тъй като могат да платят поръчката чрез приложението Starbucks за iPhone,  което просто прочита специалния щрих-код.  Приложението е удобно и за управление на картата Starbucks, да попълнят баланса си, да прегледат бонусните точки, да разгледат менюто и да потърсят най-близкото кафене с необходимите услуги.

 

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed