В сферата на онлайн резервациите независимите хотели трябва да се борятс гигантите в хотелиерския бизнес, които често се оказват победители в надпреварата. Според последния доклад за независимите хотели в САЩ и Европа на компанията Phocuswright, подготвен в сътрудничество с h2c, подобни обекти се «конкурират в условията на недостиг на ресурси, технологии и познания, с каквито разполагат големите световни играчи». Докладът е подготовен въз основа на проучване на сектора на независимите хотели, при което са анкетирани над 2800 мениджъри на хотели в Европа и САЩ. В проучването са включени Франция, Германия, Италия, Испания, Великобритания и САЩ.
Въпреки съществуващите многобройни и важни разлики между тези два пазара – например, делът на независимите, неверижни хотели в Европа е 94% oт всички хотели, а в САЩ едва 40%, хотелиерите от двете страни на Атлантика посочват три общи проблема:
Пълния текст на статията е достъпен за абонати на THExperts