21 Юли 2019

Вие сте тук

Как използваме социалните медии в хотела и ресторанта

The full content of this page is available to premium users only.

Да си в крак с времето е задължително условие за успех в туристическия сектор. Затова испанските хотели заложиха на социалните медии, за да увеличат броя на гостите си.

 

Според данни на компанията Travelclick  през 2013 г. повечето хотели ще предложат на потенциалните си клиенти да направят резервация през социалните мрежи и мобилните устройства. В доклад на компанията се посочва, че до края на годината такава възможност ще има в три от четири испански хотела.

 

Проучване, обхванало 400 хотела в Испания, показва, че към днешна дата почти половината от тях (48%) вече разполагат със собствени странички във Facebook и други социални мрежи.  А онези хотели, които още не са се  включили в тях, планират да го направят най-късно до края на годината, съобщи Hostel Tur.

 

Подобна ситуацията е и по отношение на мобилните устройства. Половината от хотелите твърдят, че използват приложения за мобилни телефони, които позволяват на гостите си да правят резервации със смартфон или таблет. Други 23% възнамеряват да се снабдят с такава функция до края на 2013 г.

 

Има и други идеи как да се впрегнат социалните медии на полза на хотела.

 

За да прочетете  цялата статия, трябва да сте абонат на THExperts

 

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed