Едва ли някой подценява ролята на дизайна за утвърждаването на хотела. Отделни негови елементи трайно присъстват в темите на различни конференции, а водещи архитекти и дизайнери в света разглеждат тенденциите и съветват потенциалните инвеститори как дизайнът да играе една от водещите роли в хотела, като същевременно се осигури хармонично съчетание с неговите функции.
Как да се отключи потенциалът на хотелското лоби съветват няколко водещи експерта, които участваха в специален уебинар в края на миналата година.
В непрестанно променящия хотелската индустрия ние всички трябва да са наясно с тенденциите , които създават нови възможности , да привлекат повече гости , и се добавят своя принос към приходите на хотела, единодушни са експертите.
Лобито в хотела се променя с течение на времето и в днешно време представлява едно интерактивно пространство, чиято цел е да повиши социалните преживявания на гостите, да им предостави място, където те могат да прекарат времето си самостоятелно или заедно и да позволи на хотела да продава повече храна и напитки. През последните 5 години върху публичните пространства се акцентира значително повече, отколкото в миналото. Новите генерации искат да са във връзка със света 24 часа в денонощието и 7 дни в седмицата, затова успехът е гарантиран само на онези, които успеят да им го предоставят, смята Тери Уровски, вицепрезидент на Interior Design, Architecture and Construction Group. Днешният турист носи всичко със себе си, така че вече не се затваря в хотелската стая, а работи в общите пространства.
За да прочетете цялата статия, трябва да сте абонат на THExperts