21 Юли 2019

Вие сте тук

Как да превърнем видеоклипа в успешна част от стратегията за контент маркетинг

The full content of this page is available to premium users only.

Гийом Бухард

 

Когато разработвате стратегия за използване на видеосъдържанието, трябва на първо място да определите какво искате да получите „на изхода“. Като за начало определете подхода си към решаването на този проблем и оценете доколко реалистични и постижими са целите ви.Какво искате - да създадете видеоклип, който ще се превърне в хит В YouTube или просто да подобрите позицията на сайта на хотела в търсачките? 

 

 

Най-добрият приятел

 

Въпреки че YouTube е на второ място сред търсачките в интернет и най-големият и популярен в мрежата видеохостинг, не се заблуждавайте, че публикуването на видеоматериали на хотела на тази платформа е най-добрият начин да накарате онлайн видеото да заработи във ваша полза.

 

Желанието да покорите над 800-милионната аудитория на YouTube е разбираемо и похвално, но ако сте решили да създадете „вирусен видеоклип“, това едва ли ще стане по този начин, показва статистиката на видеохостинга.

 

Към момента на написването на тази статия всяка минута в YouTube се качват около 72 часа видеосъдържание. Това означава, че всеки час базата на сервиза се попълва с видеоклипове с продължителност 4320 часа (180 дни). Простата аритметика дава невероятен резултат: за да изгледа всички клипове, качени в рамките на един-единствен ден, на потребителя ще са му нужни 103,68 хил. часа или близо 12 години.

 

Въпросът е как вашите 3 минути могат да се откроят сред  съдържанието на останалите 12 години качвани ежедневно?

 

Всъщност, качването на клипове на YouTube с надеждата да подобрите разпознаваемостта на бранда е примитивна стратегия, която най-вероятно е обречена на провал. Дори ако клипът ви привлича значителен брой прегледи, кликовете в крайна сметка ще имат по голяма ценност за Google, отколкото за вас и вашия бизнес.

 

Публикуването на видеосъдържание на сайта и превръщането му в предимство изисква по-интелектуални стратегии, отколкото обикновеното им публикуване в YouTube. Правилната интеграция на видеоматериалите в съдържанието на сайта може да донесе голяма полза от гледна точка на SEO. Ето и някои ключови моменти на използването на видеоклиповете за оптимизирането на сайта.

 

 

За да прочетете статията, трябва да сте абонат на THExperts

 

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed