Независимо от религията ви Коледа и целият декември е чудесно време за правене на пари и всички, които управляват хотел или заведение, трябва да се възползват от това, за да увеличат продажбите си, смятаавстралийският консултант Кен Бърджин (Ken Burgin) от „Profitable Hospitality“. За да помогне на ресторантьорите да извлекат максимална полза от празничния месец, той организира наскоро уеб-семинар за професионалисти, в който се включи и представител на THExperts. Сега споделяме с вас съветите на експерта.
Едно от предизвикателствата на този период, което стои пред всеки хотелиер и ресторантьор, е въпреки огромната натовареност и многобройните гости да успее да създаде за тях специално отношение и истински празнична атмосфера. В анкета, проведена от Кен Бърджин сред над 300 управители на заведения, половината от участници отбелязват като най-голямо предизвикателство по време на Коледа конкуренцията с по-евтините заведения. Сред останалите проблеми най-сериозният е справянето с големите обеми и натоварването , посочен от всеки трети анкетиран (33%), намирането на достатъчно и подходящ персонал, както и клиентите, които не спазват уговорките и или много закъсняват, или изобщо не идват за резервацията.
Статията е част от съдържанието на бр.9-10/2012 на THExperts и е достъпна само за абонати.