През последните години сайтовете за групово пазаруване набраха скорост в България и въпреки че сме писали за него нееднократно, се връщаме отново – просто защото феноменът си заслужава вниманието и защото в бранша все още няма формирана адекватна представа за него.
Какво дават сайтовете за колективно пазаруване? И на каква цена? Заслужава ли си усилието? Оправдава ли вложените средства? Засега браншът е доста свенлив и трудно дава отговори на тези въпроси. Макар че могат лесно да бъдат идентифицирани, много туроператори и още повече хотелиери сякаш искат да се разграничат от този вид маркетингова дейност и отговарят уклончиво на въпроса дали прибягват към този канал и смятат ли го за успешен.
Затова THExperts направи виртуална разходка из сайтовете за групово пазаруване, за да се опита да открои тенденциите и да идентифицира някои очевидни грешки, които масово се правят при изполвзането им.
Какви са основните грешки на хотелиери, ресторантьори и туроператори при използването им, можете да прочетете, ако сте абонат на THExperts. Как да стане това, можете да видите тук.