Трудно е дори да се изброят всички маркетингови инструменти, с които разполага съвременният хотелиер, с чиято помощ ефективно да се промотира обектът. Блогът обаче е известен, но пренебрегван от повечето от тях. Маркетолозите смятат за голяма грешка подценяването му, тъй като именно чрез блога хотелът може да разпространи важна информация за бъдещите си клиенти и дава възможност да се осъществи личен контакт и общуване с клиентите. Тук настоящите и бъдещите гости могат да публикуват въпросите си и да коментират публикациите и да получават отговори. Затова на първо място са важни две неща: блогът да се води редовно и публикациите да са уникални.
Блогът е една полезна платформа за определен вид съдържание и неговото редовно поддържане помага на хотела да си изгради имидж на успешен, модерен и грижовен по отношение на гостите.
Но не само в това е неговата полза. Блогът спомага да се подобри позицията на хотела в търсачките, тъй като повечето търсачки поощряват публикуването на ново и уникално съдържание.Точно това е и причината да се публикуват статии с висока стойност и уникалност.
Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts