Шон Рандазо*
Има ли вашата пицария стратегия за онлайн маркетинг? Ако не, крайно време е да разработите. Въпреки че традиционната печатна реклама остава един чудесен начин за промотиране на вашата пицария, ако не използвате едновременно с това онлайн маркетингови канали, мога да гарантирам, че се лишавате от добра възможност за насърчаване на продажбите на собствените си специалитети, да намерите нови клиенти и да създадете удобства за посетителите си. Всичко заедно това означава, че се лишавате от приходи. В заведението си в Детройт сме предприели съгласувани усилия за промотирането му онлайн. Искам да споделя с вас 10 начина, които успешно използваме и които могат да насърчат и засилят представянето ви онлайн .
1 . Добавете възможност за онлайн поръчка към своя сайт.
Ако не разполагате с уебсайт, крайно време е си направите. Ако вашият сайт не предлага онлайн поръчка , добавете и тази възможност. Не е нужно да плащате скъпо и прескъпо, за да разработят напълно персонализиран решение. Съществува огромен брой евтини, но добри темплейти, които също вършат работа. Съсредоточете се върху вашето меню, промоциите и изпълнението на поръчките.
2. Създайте блог
Създаването на блог е чудесен начин да се свържете с клиентите (продължителността на връзката зависи от това дали съдържанието му ще е интересно на читателите) , но също и една отлична възможност да подобрите класирането си в търсачките. Един добре написан блог ще повиши интереса към вашето заведение. Тук обаче има един капан: лошо списваният блог може да доведе до противоположен ефект, затова най-добре е да се обърнете към професионалист, за да бъдат статиите интересни и четивни.
Пълният текст на статията е достъпен само за абонати на THExperts