При избора на хотел деловите туристи все по-често се ръководят от онлайн отзивите за хотелите в социалните мрежи, вместо да разчитат на традиционната звездна категоризация. Това твърди основателят и генерален директор на компанията ReviewPro Роналд Фридлaндер.
Хотелиерите съвсем се объркаха от разнопосочните сигнали, които получават. Едни проучвания твърдят, че туристът от новото поколение не иска да стои затворен в стаята си и търси лаундж зони, където се чувства в свои води. Други – точно обратното.
Търсенето на апартаменти от страна на корпоративните посетители изпреварва предлагането. До този извод са достигнали авторите на проучване на консултантската компания Travel Network Intelligence, съобщи buyingbusinesstravel.com.
Предоставянето на безплатен интернет продължава да е сред най-търсените услуги в хотела. Това бе потвърдено в проучване на над 600 бизнес туристи, организирано от компанията GO Airport Express, съобщи traveldailynews.com. Безплатната интернет връзка запазва лидерска позиция вече няколко години при проучванията сред бизнес или излиза на едно от първите места при ваканционни туристи.
Carlson Wagonlit Travel стартира интернет проект, който ще помогне на деловите туристи да се ориентират в огромното многообразие от хотели по света, съобщи Tragel Daily News. Новият сервиз напомня познатите сайтове с отзиви на туристи, но е разработен специално за корпоративни клиенти.