Нов сервиз за малки и независими хотели предлага Booking.com. Компанията официално обяви старта на BookingSuite, благодарение на която те ще могат да получат нов уебсайт, без да им се налагат инвестиции. В отговор хотелите трябва да плащат 10% комисионна на Booking.com за всяка резервация, реализирана на сайта.
Компанията уверява, че новият сервиз ще помогне на независимите и малките хотели да реализира онлайн присъствие чрез сайт, който е оптимизиран за мобилни устройства – нещо, което е важно предимство заради огромния ръст на използването на мобилни устройства за планиране на пътуванията.
BookingSuite обещава проста и удобна система за управление на съдържанието, модерна архитектура, проектирана с оглед на новите технологии, която ще помогне на хотелиерите само с няколко клика да превърнат посетителите в свои гости.
Според Брайан Сааб, директор маркетинг в BookingSuite, компанията вече е подписала договори за сътрудничество с 2800 собственици на хотели – от малки обекти и къщи за гости в Испания до апартаменти в Хърватия. По думите му се водят разговори с други 3600 собственици, които проявявят интерес към сервиза.
Освен комисионната от 10%, която е по-ниска от средната ставка за хотелите, компанията възнамерява да получава от участниците в сервиза приходи за предоставяните им услуги – онлайн маркетинг, промотиране на хотела, увеличаване на рейтинга му в Google и други търсачки.