21 Юли 2019

Вие сте тук

Хотелите в ерата на дигиталния маркетинг

The full content of this page is available to premium users only.

Времето е пари, така че все повече и повече хора резервират хотела си, когато са на път и искат  бърза реакция и и 24-часов достъп.  Това  доведе до фундаментална промяна в каналите, използвани от потребителите при резервирането на хотелски стаи.  Актуализираните през третото тримесечие на  2013 данни на Travelclick показват, че 60,3% от индивидуалните резервации за бизнес и ваканция  преминават през онлайн туристически агенции, а останалите 39.7% се резервира директно в хотела чрез обаждания и имейл.

 

Защо резервациите трябва да могат да бъдат направени през мобилни устройства?


• 65% от хотелските резервации, направени в деня на пристигането, са постъпили именно през мобилни устройства.
• Хотелските резервации онлайн  са нараснали с  11,8% през  третото тримесечие на 2013 в сравнение със същия период на 2012 г.
• До края на 2014 г. по прогноза на  PhoCusWright   мобилните  резервации ще достигнат една пета от резервации чрез хотелски уебсайтове;
• Гостите не просто търсят съдържание, те търсят смислени истории, които ще им помогнат да разберат дали даден хотел ще допринесе за успеха на пътуването им . Мобилните комуникации са начинът за общуване в наше време.



Някои основни изисквания за дигитален маркетинг

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed