20 Апр. 2024

Вие сте тук

Панорамните турове като инструмент за привличане на клиентите

The full content of this page is available to premium users only.

Едва ли някой ще се изненада от прозрението, че качествените снимки на хотела привличат туристите и са фактор, който повишава броя на резервациите. Според скорошно проучване на компанията PhoСusWright 44% от туристите при избора на хотел се ръководят от снимките.  За да привлекат туристите обаче, те трябва да са наистина качествени и професионално направени, уточняват авторите на проучването. Според Дъглас Куинби, вицепрезидент изследвания и проучвания във PhoСusWright, това е с 4% повече, отколкото преди година.

 

В търсене на възможности за създаване на професионална визуална представа за обектите си хотелиерите все по-често се обръщат към Google  за да предоставят на потенциалните си гости възможност пълноценно да разгледат хотела, без изобщо кракът им да е стъпил в него.

 

В края на миналата година няколко хотелски вериги стартираха пилотни програми за създаване на виртуални турове, като за началото избраха водещите си хотели.

 

Carlson Rezidor Hotel Group – хотелската компания, която оперира брандовете Radisson, Radisson Blu, и Country Inns & Suites, въведе програмата в хотелите си в Чикаго, Маями и Вашингтон.

 

Best Western International пък започна ударно, предлагайки сервиза Google Business Photos във всичките си 2200 хотела в Северна Америка. А до края на 2014 година се предвижда виртуалните турове да станат достъпни във всички хотели на веригата. Компанията майка започна тестов режим на подобен сервиз за хотелите си в Чикаго, Маями и Вашингтон миналия месец.

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

 

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed