Дъг Кенеди
Няма съмнение, че невербалните сигнали като контакт очи в очи, език на тялото и изпаз на лицето често говорят повече, отколкото думите в човешкото общуване. Все пак, и думите имат своето неоспоримо значение в комуникациите, затова е важно какви точно думи се подбират в разговор с гостите, потенциалните клиенти, както и когато колеги от различни отдели подготвят резервация, събитие и пр. Думите трябва да подпомагат целия процес на гостоприемство, а не да го спъват.
По време на различните си бизнес и частни пътувания през последните години съм забелязал, че външният вид и униформите на персонала са по-хубави от всякога, както и че разполагат с модерни технологии, които могат да накарат да работят в полза на гостите. Но дори когато ме посрещат с топла усмивка и контакт с очите, думите, които след това чувам, са значително по-непрофесионални и развалят първоначалното впечатление.
Ако се стремите да изведете своя екип на по-високо равнище и да го накарате да постигне върховете на отличното гостоприемство, вижте няколко примера от думи и фрази, които ще ви помогнат да създадете атмосфера.
За да прочетете пълния текст на статията, трябва да сте абонати на THExperts
Категории: Хотели›Персонал и кариера THEXPERTS © 2024
TRAVEL & HOSPITALITY EXPERTS
|